Skip to main content
Beantwoord

Ongeldig simkaart nummer

• June 6, 2025
  • 5 reacties
  • 83 keer bekeken

han13
Nieuwkomer

als ik dit nummer invoer (staat achterop simkaart KPN) krijg ik als antwoord niet geldig simkaart nummer

En nu? mobiel doet het niet bellen verificatie sms ontvangen niet mogelijk

Beste antwoord door han13

Dank allemaal voor het meedenken (het was geen prepaid) Ik ben naar een KPN winkel gegaan en toen ben ik heel adequaat vriendelijk geholpen door een medewerker. Binnen no time was mn mobiel (wel een wat oude maar goed werkende) weer operabel. En hiep hoi ik was weer telefonisch bereikbaar.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• June 6, 2025

Hallo ​@han13 

Als je een factuur voor je mobiele abonnement bij de hand hebt kan je het simkaart nummer daar ook op vinden, is dat hetzelfde als wat achterop de simkaart staat?
Zo niet dan kan je het simkaart nummer van de factuur proberen.

Anders kan je beter een nieuwe simkaart gaan halen in een KPN winkel, dan ben je daarna gelijk weer bereikbaar.
Vergeet niet de gegevens van je mobiele abonnement en een ID mee te nemen.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 8, 2025

Hallo ​@han13 ,

Gaat het toevallig om een prepaidkaartje wat je al geruime tijd niet hebt gebruikt om mee te bellen? 

Bron: 

Je beltegoed blijft onbeperkt geldig als je één keer in de zes maanden je beltegoed gebruikt door te bellen, sms’en, internetten of opwaarderen. Doe je dat niet, dan zal je nummer bevroren en uiteindelijk daarna gestopt worden na 90 dagen. En dan werkt het simkaartje ook niet meer. 

han13
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • June 8, 2025

Dank allemaal voor het meedenken (het was geen prepaid) Ik ben naar een KPN winkel gegaan en toen ben ik heel adequaat vriendelijk geholpen door een medewerker. Binnen no time was mn mobiel (wel een wat oude maar goed werkende) weer operabel. En hiep hoi ik was weer telefonisch bereikbaar.

han13
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 8, 2025

O vergeet te vertellen; gewoon met de oude simkaart.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ah kijk aan, goed nieuws! Wat hebben ze in de winkel precies gedaan om jouw oude simkaart weer geaccepteerd te krijgen ​@han13? Ik ben daar nog wel even benieuwd naar 😊