Skip to main content

Vandaag ontving ik een email van Jorg Kramer directeur klantenservice, waarbij mijn zakelijke telefoon abonnement eenzijdig door KPN omgezet is naar mijn persoonlijke nummer. Ik vindt dit onacceptabel alleen al om de volgende redenen:

  • Ik heb hiertoe geen opdracht gegeven noch hiermee ingestemd.
  • Het is een nadrukkelijk zakelijk nummer, die ook op de zaak gefactureerd moet worden, privé heb ik al een abonnement bij een leverancier die niet dit soort ongevraagde wijzigingen doorvoert, en steeds aantrekkelijker wordt om het nummer naar te verhuizen.
  • Ik heb de chat functie proberen te gebruiken, maar op het moment dat er een antwoord zou komen, wordt de chat door de “agent” beëindigd.

Is dit een gebruikelijke handelswijze door KPN om dit soort zaken eenzijdig en zonder overleg te wijzigen?

Hallo @Jorg Kramer , dit is een consumentenforum, waar wij en de moderatoren niets met uw vraag kunnen, de moderatoren hebben namelijk geen inzage in zakelijke klanten.

Neem s.v.p. contact op met de zakelijke klantenservice.

Succes.

 

 


Hoi @Jorg Kramer, erg bijzonder dat je nummer zomaar omgezet is naar een privéabonnement. Ik kan me voorstellen dat je daar niet blij mee bent en sluit me aan bij het bericht van JanD. Het gaat hier om een zakelijk abonnement, dus je kunt dit bericht het beste op het zakelijke forum stellen, dan kunnen mijn collega's daar je hiermee helpen! 


Reageer