Skip to main content
Beantwoord

Onjuiste factuur

  • April 11, 2020
  • 3 reacties
  • 91 keer bekeken

Hoopvol
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

Hallo,

Ik heb 9 april jl. een email ontvangen met dat ik €27,42 moet betalen. Bij de email zit geen bijlage met de rekening. Op MijnKPN kan ik deze factuur ook niet vinden.

Ik heb een vermoeden dat het te maken heeft met 4G internet. Ongeveer 4 jaar geleden kreeg ik van KPN een witte 4G modem (Huawei) als aanvulling op mijn internet (DSL) ivm erg lage internetsnelheid gratis. Het jaar daarop kreeg ik de Sagemcom modem (SIB) welke ik direct kon aansluiten op mijn. Experiabox V10. Ik hoefde de Huawei modem destijds niet terug te sturen. Ongeveer 1 maand geleden is door KPN de witte Huawei 4G modem uit de lucht gehaald (overigens netjes in een brief geïnformeerd hierover door KPN.

Ik denk dat de rekening van €27,42 dus ten onrechte is opgestuurd. Kan dit worden nagekeken en indien onterecht kan dit dan gecorrigeerd worden.

Het bedrag van €27,42 ben ik hier al eerder op het forum tegen gekomen in combinatie met 4G modem.

Beste antwoord door Susan_

@Hoopvol, heel fijn! Bedankt voor je terugkoppeling. Ik zal de correctie bij je vaste abonnement invoeren! :blush:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • April 12, 2020

Goedemorgen @Hoopvol, bedankt voor jouw bericht!

Ik begrijp dat je hier graag duidelijkheid over wil, of het nog van je buitengebied abonnement komt. Ik heb de factuur even toegestuurd, het is inderdaad van je 4G buitengebied abonnement. Voor zover ik kan zien heb je gewoon nog sneller internet buitengebied zonder extra kosten, dus ik ga er ook vanuit dat dit een foutje is. Alleen het mobiele klantnummer van 4G buitengebied is uit de lucht gehaald, ik kan daar geen correctie meer aan toevoegen. Ik kan het bedrag wel afhalen van de volgende factuur voor je vaste diensten, in mei. Dat betekent dat je nu deze factuur wel moet betalen, maar het in mei van mij terugkrijgt. Ga je hiermee akkoord?


Hoopvol
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • April 12, 2020

@Susan_ , hierbij ga ik akkoord. De rekening zal via de automatisch incasso betaald worden.

Bedankt voor je snelle reactie.


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • April 14, 2020

@Hoopvol, heel fijn! Bedankt voor je terugkoppeling. Ik zal de correctie bij je vaste abonnement invoeren! :blush: