Skip to main content

Op mijn laatste en eerlaatste factuur staat online aankopen van 15,99. Kunt u mij vertellen waar dit voor is geweest?? Kan mij niets herinneren van aankopen via KPN.

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

Hoi @Aswartsenburg, als je een onverwachts bedrag ziet kan ik me voorstellen dat je wilt weten waar het voor is. Ik kan het zo ook nog niet zeggen, ik heb nog geen gegevens van je. Als je jouw postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, de laatste 3 cijfers van de IBAN en natuurlijk het bewuste 06-nummer aan je forumprofiel kunt toevoegen kan ik met je meekijken. Ik hoor het graag van je als je dit hebt gedaan.


Hoi @Jasper bedankt voor de reactie. Er staat een online aankoop van itunes van 15,99 euro. Wij hebben niks via itunes gekocht. Dus wil wel graag weten wat er dan mee gekocht is? Vorige maand stond deze er ook al op… dus er gaat iets mis. 

postcode: ***, ***, ***, ***. Laatste 3 iban: *** . tel: ***

 

Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy


Hallo @Aswartsenburg, haal aub die persoonlijke gegevens hier weg, via de drie puntjes rechtsonder en dan 'bewerk'.

Zet het in je forum profiel(klik), daar kan alleen KPN (en jij) het zien, en niet iedereen zoals hier. Gebruik daar de velden die (privé) aangeduid zijn !


Dank voor de gegevens @Aswartsenburg. Ik heb je gegevens i.v.m. jouw privacy verborgen, zodat alleen jij en ik ze nog kunnen zien op je profiel. Het gaat zo te zien inderdaad over iTunes aankopen. Wat die aankopen precies zijn, is voor ons niet zichtbaar. Dat kan je terugvinden in de iTunes store zelf, zoals op deze pagina wordt beschreven.