Skip to main content

ik word WOEST OP DIT DUURZAAMSTE KPN IK HELP DE KLANTEN NIET …

IK WIL ONLINE AANKOPEN OP FACTUUR  UIT ZETTEN..

Dus bel ik ff ..
dat ( vervelende ) computerprogramma zegt dan vervolgens,,,WILT UP ONLINE BETALEN…
om er een sms tegenaan te smijten of ik ff online wil gaan dokken.

IK WIL HET ONLINE BETALEN per factuur UIT ZETTEN ( ...) 

fix dat dan ook..

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

Admin: Voor meer informatie over KPN Pay kan je terecht in dit topic.

Hoi @KreazyV8Bugger 
Bel 0800 0402 en spreek in dat je een medewerker wilt spreken.
Of chatten via de LiveChat functie (beschikbaar onder kantoortijd)
En niet schelden dat heeft geen nut, we houden het netjes hier.


Dag @KreazyV8Bugger. Het lijkt me onnodig om je bericht deels in capslock te typen en te voorzien van krachttermen. Ik lees dat je graag het betalen via je factuur van online aankopen van Google Play, de iTunes- en Microsoftstore wilt blokkeren. Klopt dat? Dat kan ik voor je in orde maken. Daar heb ik echter nog wel wat aanvullende informatie voor nodig. Kun je je postcode/huisnummer, 06-nummer, klantnummer, de naam van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN invullen in je profiel. Geef me een seintje als dit is gebeurd. Dan ga ik het voor je regelen. 


1/  als je ondekt dat de telefoon van je jongste zoon al 5 maanden een extra bedrag aftikt van je bankrekening, wat niet geoorlooft is, dan word je……??? geagiteert???

2/ als je dan inlogged op je KPN, en je poogt te achtehalen waar dat extra ongeoorloofde geld heen gaat, en je kan NIKS vinden wat je ook probeert.. dan word je???? een beetje boos?

3/ als je dan in contact wilt komen met iemand van KPN, om erachter te komen hoe de vork in de steel zit, en je word elke keer weer, poging op poging, terug gestuurt naar, WWW Q&A,,,,en je krijgt niemand te speken, dan word je?????  beetje veel meer bozer??

4/als je dan uieindelijk een telefoon nummer mag bellen, en je hoord als eerste de boodschap, dat je verbonden bent met de duurzaamste provider van Nederland,,,,(wat je dus ECHT niet wilt horen,,,een beetje heel veel meer bozer...

5/als je dan na 5 pogingen van het inspreken duidelijke en gediciplineerd  en gearticuleerd….ik wil mijn online aankopen factuur uitzetten...en de KPN voice computer zegt je,, u heeft een SMS ontvangen met een link zodat u uw factuur online kunt BETALEN…

dan KOOK JE van WOEDE,,,,

dus JA dan gebruik ik CABS, om jullie aan je verstand te peuteren dat je met MENSEN werkt, en niet met COMPUTERS...

en geduld??  ik werk als trucker,, en sta dagelijks soms uren te wachten,, dus geduld is mn werk...
met respect behandeld worden, is iets wat MASTODONTEN als KPN en andere grote bedrijven in hun winst en bezuinigings drift verloren en vergeten zijn..

dus IK gebruik CABS,, als ik dat NODIG vind…

Duidelijk??

Noot,,, de CABS zijn dus bestemt voor die stropdas kikkers boven in die ivoren toren,,, en niet tegen het uitvoerend personeel..

werk ze.. probleem is deels opgelost,.,, we weten nog steeds niet wie 5 X 11,99 euro heeft ontvangen, en ook niet waarvoor dus….dat maakt me nog BOZER...


Gewoon lekker boos blijven, went vanzelf. Wat moet je anders als je niet geholpen wilt worden? Natasja heeft aangeboden je te willen helpen, maar ja als je daar niet op ingaat…..


@KreazyV8Bugger

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, 06-nummer,  klantnummer en de laatste 3 cijfers van je Rekeningnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

( klik op de groene letters) 


@KreazyV8Bugger,

Betreft het een iPhone of een Android toestel?

Heb je al in de app store of play store gekeken welke abonnementen er actief zijn?


ik heb een PM met gegevens naar Natasja verzonden.
problem solved, 
behalve dat ik niet weet wie dat geld uiteindelijk heeft ontvangen.
samsung store google store en dergelijke al doorzocht, niks gevonden.
waardeloos dat KPN niet aangeeft wie dat geld ontvangt.

bedankt zover.

Gewoon lekker boos blijven, went vanzelf. Wat moet je anders als je niet geholpen wilt worden? Natasja heeft aangeboden je te willen helpen, maar ja als je daar niet op ingaat…..

dom antwoord waar ik niks mee kan.
 


Heb je ook op https://payinfo.nl gekeken?

Wellicht dat het een sms "abonnement" betreft.


Dag @KreazyV8Bugger. Ik heb je privébericht ontvangen en beantwoord. Ik denk dat we er wel uit gaan komen zo. :slight_smile:


Hallo @KreazyV8Bugger. Naar aanleiding van de privéberichten zijn nu de online aankopen via je factuur geblokkeerd voor de abonnementen op jouw naam. Ik licht graag ook nog even in dit topic toe wat ik privé heb uitgelegd over die aankopen, zodat de situatie voor (eventuele) meelezers ook helder is. 

Dat je de online aankopen kunt betalen via je factuur is een extra service die wij aanbieden. Wij vormen slechts een tussenpartij en maken tevens geen winst op die aankopen. Het enige dat we doen, is faciliteren dat je die aankopen van de Google PlayStore of iTunes e.d. via je factuur kunt betalen. Bij de verbruiksspecificatie op je factuur kun je elke aankoop apart terugvinden met de naam van de store, specificatie van de aankoop (naam of transactie kenmerk), het aankoopbedrag en het aankoopmoment. 


Reageer