Beste meneer / mevrouw,
Tot mijn grote schrik heb ik geconstateerd dat er zowel in februari als maart teveel in rekening is gebracht. Dit betreft mijn mobiel abonnement waar ik normaal €25,- voor betaal. Dit bleek voor februari en maart €40,- te zijn. Ik ben natuurlijk gaan uitzoeken hoe dit kon. En dit schijnt te komen doordat tot 2x toe er een activatie is geweest voor een Ultimate pakket voor de XBox. Dit heb ik niet zelf gedaan! Op jullie forum heb ik meerdere berichten hierover teruggevonden van mensen die hetzelfde zijn overkomen. Ik wil de €30,- euro die ik teveel heb betaald terug. Zojuist een medewerker gesproken die aangaf dat bij Microsoft moet zijn en uitgelegd waarom. Ik vind dit best bijzonder omdat jullie degene zijn die de factuur sturen. Ik heb alle tips al opgevolgd die jullie hebben gegeven in de andere forum berichten. Wachtwoord MijnKPN veranderd en de activatie gelijk stopgezet. Met Microsoft krijg ik geen contact meer vandaag. Ik heb bij jullie medewerker aangegeven dat jullie wel degelijk (informatie vanuit forum berichten) geld wat teveel betaald is hebben terugbetaald en situaties verder hebben onderzocht. Ik zie dit dan ook graag gebeuren voor mijn situatie als 1 van jullie al vaste klant.