Skip to main content

@Kpn wat een aanfluiting om met Recommerce in zee te gaan. de klantenservice is slecht bereikbaar (mails worden volgens de website binnen 24h beantwoord, maar duurde nu 4 (!)dgn) en ook nog een antwoord in het Frans? Los daarvan is hun oordeel over de staat van de telefoon écht niet juist. Ik voel me flink afgezet met de beloofde inruilwaarde. Jullie kunnen hier zeker niet in bemiddelen?? 

 

Admin: afgesplitst

Beste @LotRo1985, wat rot om dit te lezen! Ik geef je feedback absoluut intern door. Daarnaast zou ik toch willen vragen om te reageren op hun mail. Geeft daarin aan waarom je vindt dat het oordeel niet juist is en of ze dit aan kunnen passen/er naar willen kijken. Zij nemen dan opnieuw contact met je op. Mocht je er dan toch niet uitkomen, laat het gerust weten. Ik zal dan zeker kijken wat ik voor je kan betekenen. 


@Marcia_ wat fijn dat je reageert, dat waardeer ik enorm! Goed te horen dat jullie het intern zullen terugkoppelen. Ik heb Recommerce net voor de 3e (!) keer een mail gestuurd met de vraag of ze het nogmaals willen bekijken en een terugkoppeling willen geven. Fingers crossed en anders kom ik graag nog even bij je op de lijn! 


@Marcia_ ik kom nog even bij je op de lijn, want  intussen zijn we ruim 2 weken en 4 reminder-mails verder, maar heb ik nog altijd geen reactie ontvangen van Recommerce met mijn vraag of ze het oordeel wellicht willen heroverwegen. Kun jij daarin toch iets betekenen vanuit KPN? Ik begrijp dat de beslissing niet bij jullie ligt, maar het is wel de partij waar jullie een samenwerking mee zijn aangegaan, dus ik hoop dat je wellicht een andere ingang hebt dan ik als klant? 


helaas soortgelijke problemen, mijn toestel hebben ze nu terug gestuurd, volgens hun was het toestel niets waard ipv de geschatte 156 euro, na veel mails had ik toch maar voor de 300 euro bonus gekozen, maar dat hebben ze niet begrepen en ze hebben de telefoon teruggestuurd, terwijl ik op de accepteren link had gedrukt.

 Recommerce reageert heel traag en na het terugsturen en mijn mail dat dit niet de bedoeling was, komt er helemaal geen reactie meer.

KPN klantenservice gebeld, maar ondanks dat het een vriendelijke meneer was, was zijn conclusie dat KPN hier niets aan kan doen.

Vreemd want ik krijg toch een aanbod van KPN om aan deze actie mee te doen, als ik had geweten dat ik geen 300 euro bonus zou krijgen, had ik nooit een nw telefoon bij KPN gekocht,

ik ga mijn rechtsbijstand verzekering maar inschakelen, kijken wat die hier over zeggen, maar ik raad iedereen aan om bij een inruilactie van KPN eerst na te vragen of dit via recommerce gaat, indien dat zo is, hier nooit aan beginnen, want het barst op het forum van de ontevreden klanten

 


@Roberto S helemaal eens! Bij mij exact hetzelfde verhaal; gevraagd of ze de inruilwaarde opnieuw willen beoordelen- na 4 reminders éindelijk een  reactie, met de boodschap “we sturen je toestel terug”. Nee, dat is niet wat ik wil! Maar een gesprek aangaan met Recommerce is onmogelijk. En ondanks begripvolle reacties vanuit @Marcia_ van KPN écht een aanfluiting dat KPN met dit concern in zee is gegaan en vervolgens onder de streep dus niks kunnen betekenen voor hun trouwe klanten! 


ik krijg nu weer een reactie van de Franse vrienden:
 

Votre demande (261589) a été mise à jour. Pour ajouter des commentaires supplémentaires, répondez à cet e-mail.

Coralie (Reprise Recommerce)

11 apr. 2023 13:57 CEST

Hallo,
 

Het spijt me, maar vbotre mobile is teruggestuurd.
Wij kunnen dan niet meer tussenkomen in uw dossier.

 
Met vriendelijke groet,
Coralie
 
Recommerce Solutions
Klantenservicetijden :
Maandag tot vrijdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 17 uur.
 

volgens mij had KPN beter met een Chinese partner kunnen gaan samenwerken, die vertalen de ned. berichten waarschijnlijk beter.


@Roberto S wat waardeloos 😞. Ik zie dat jij een eigen topic hebt lopen, dus ik ga even niet inhoudelijk in op je reacties. Daar zal mijn collega Erwin zeker nog op reageren. 

 

@LotRo1985 voor jou ga ik er achteraan. Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer en evt. klantnummer? Heb jij ook iets van een ordernummer richting Recommerce? En kan je de situatie kort uitleggen? Welk toestel wilde je inruilen, wat was je beloofd en wat wordt er nu aangegeven?


@Marcia_ dankjewel, fijn om te horen dat je gaat kijken wat je voor mij kan betekenen! Ik heb de gegevens gelijk voor je aangevuld. 

mijn contactnummer met Recommerce is K6416019719C6C. Uiteraard kan ik je ook alle mailcorrespondentie toezenden. 

Het betreft de iphone XR, wit, 128gb. Vandaag mijn telefoon teruggestuurd gekregen en nu dus 0 euro inruilwaarde ipv de verwachte 300 euro (incl de 150 extra inruilbonus vanuit jullie KPN). De staat is mijn inziens “in goede staat” a 153 euro (conform de eisen op de website van Recommerce want bevat enkele oppervlakkige krassen). Het tegenbod van Recommerce was 54 euro en werd omschreven als “beschadigd” (conform de eisen op de website van Recommerce; stootschade, scheuren/barsten, gebogen, verwijderde of ontbrekende onderdelen) maar daar is absoluut geen sprake van. Uiteraard stuur ik je graag foto’s als bewijs.

ik heb Recommerce meermaals gevraagd de telefoon te herbeoordelen, dat was niet mogelijk. Vervolgens toch akkoord gegeven op de 54 euro, bevestiging hiervan ontvangen door Recommerce met de mededeling dat ze het zouden doorzetten naar de desbetreffende afdeling en 5 dagen later een track&trace bericht gekregen dat de telefoon is opgestuurd (die heb ik vandaag retour ontvangen). @Marcia_ laat je snel van je horen wat je kan betekenen? 

 


Bedankt voor je uitvoerige uitleg! Ik heb alles doorgestuurd naar de juiste afdeling. Mijn collega's zullen binnen 3 werkdagen een terugkoppeling geven. Ik hou je op de hoogte. 


Ik heb begrepen van mijn collega dat ze ermee bezig zijn! Nog geen concreet nieuws, maar zodra ik iets gehoord heb, laat ik het je weten. 


@Marcia_ fijn dat je het even laat weten omdat het al langer duurt dan de genoemde 3 werkdagen. Hopelijk hoor ik snel meer! 


Geen probleem. Ik heb inmiddels de vraag gekregen om wat meer informatie. Ik stuur je een privébericht!