Skip to main content
Beantwoord

Ontvangst 4G

  • January 26, 2020
  • 1 reactie
  • 531 keer bekeken

De laatste tijd is de ontvangst van het 4G netwerk van KPN gezakt naar 2 streepjes en vaak zelfs maar 1 streepje.

 

Hoe kan dit en vooral hoe kan dit verholpen cq opgelost worden?

 

postcode is 6171CW

 

met vriendelijke groeten

FGJ Sauren

Beste antwoord door Bart van KPN

Hoi @fragose, welkom hier. 

Ik heb even meegekeken naar de dekking op jouw postcode. Deze zie er goed uit. Ik ben dan ook wel benieuwd of je de problemen zowel binnenshuis al buitenshuis ervaart? En is jouw postcode de enige locatie waar je de problemen ervaart? En sinds wanneer ervaar je dit?

Het kan namelijk maar zo zijn dat de mast in de buurt een upgrade krijgt waardoor je dus even wat verminderd bereik ervaart. Ons hele netwerk krijgt namelijk een update. Ik heb alleen zo helaas geen inzage in welke mast wanneer aan de beurt is. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 28, 2020

Hoi @fragose, welkom hier. 

Ik heb even meegekeken naar de dekking op jouw postcode. Deze zie er goed uit. Ik ben dan ook wel benieuwd of je de problemen zowel binnenshuis al buitenshuis ervaart? En is jouw postcode de enige locatie waar je de problemen ervaart? En sinds wanneer ervaar je dit?

Het kan namelijk maar zo zijn dat de mast in de buurt een upgrade krijgt waardoor je dus even wat verminderd bereik ervaart. Ons hele netwerk krijgt namelijk een update. Ik heb alleen zo helaas geen inzage in welke mast wanneer aan de beurt is.