Skip to main content

Hallo, 

Deze maand ben ik op vakantie geweest naar Macedonië, hiervoor heb ik een tussenstop gemaakt langs Oostenrijk en Hongarije. Dit was geen probleem en hier viel het gewoon onder mijn bundel. Eenmaal aangekomen bij de grens van Servië kregen mijn vrouw en ik achter elkaar het bericht u heeft 50% gebruikt, 75% gebruikt en 100% gebruikt. Dit gebeurde in 1 minuut. Keek ik naar de specificatie zag ik ook dat 24 MB me gelijk 60,50 kost. En hetzelfde geldt voor mijn vrouw. We verwachten een compensatie aangezien dit niet opzettelijk is gebeurd en wij niet tijdig zijn gewaarschuwd. In Macedonië heb ik ook naar het appartementencomplex gebeld, maar die kosten begrijp ik volledig dat het in rekening wordt gebracht.

Hi @WM010! Welkom op het forum!

Vervelend dat op deze manier je vakantie een minder leuk staartje krijgt. Ik kan alleen via het forum geen vergoeding aanbieden hiervoor. 

Ik wil je aanraden het klachtenformulier in te vullen. Geef daarbij in het opmerkingenveld duidelijk aan wat je gedaan hebt om de kosten te voorkomen. En dat je de waarschuwing niet gehad hebt. Dan gaat onze klachtenafdeling voor je naar de situatie kijken.