Skip to main content

Leg eens uit, op 28 februari krijg ik een melding dat ik 50% vd 50gb verbruikt heb. Vervolgens krijg ik een SMS op 2 maart dat ik 75% vd 50gb heb verbruikt!? Lijkt erop dat KPN niet de nieuwe maand met 50gb begint...…

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Leg eens uit, op 28 februari krijg ik een melding dat ik 50% vd 50gb verbruikt heb. Vervolgens krijg ik een SMS op 2 maart dat ik 75% vd 50gb heb verbruikt!? Lijkt erop dat KPN niet de nieuwe maand met 50gb begint......

Nee, klopt. De dag dat u nieuwe data krijgt was vroeger altijd de eerste van de maand. Maar dat is nu niet meer zo. Dat kan tegenwoordig ook een andere dag zijn.


“dat kan tegenwoordig ook een andere dag zijn”?

Kan / ook,  klinkt willekeurig, eenzijdige voordeel KPN. 50gb per maand is voor mij per maand 50gb. Dus in februari 50gb en in maart 50gb. Dit is NIET duidelijk van KPN. Dus nogmaals gaarne een uitleg!


“dat kan tegenwoordig ook een andere dag zijn”?

Kan / ook,  klinkt willekeurig, eenzijdige voordeel KPN. 50gb per maand is voor mij per maand 50gb. Dus in februari 50gb en in maart 50gb. Dit is NIET duidelijk van KPN. Dus nogmaals gaarne een uitleg!

Het is ook 50GB per maand alleen is de startdatum van die "maand" niet altijd de 1e van die maand maar afhankelijk van de startdag van jouw abonnement.

Op jouw factuur zie je staan wat de start- en einddag van jouw "maand" is.


“dat kan tegenwoordig ook een andere dag zijn”?

Kan / ook,  klinkt willekeurig

Het is elke maand op dezelfde dag. Dus bijvoorbeeld: elke maand op de 10de.


In de MijnKPN app kan je zien hoe lang de bundel nog geldig is. Dan begint de nieuwe "maand" en krijg je weer 50GB.