Skip to main content

Ik heb 28/4 mijn online bestelde telefoon retour gestuurd binnen 14 dagen. Tot op heden heb ik nog steeds niks gehoord. Meerdere keren klantenservice gebeld en elke keer vertellen ze mij weer opnieuw te wachten. Ik vind dit totaal geen service om mij zo in het ongewisse te laten. Ik heb ook een klacht ingedient. Maar ik wil nu echt weten wanneer ik me geld terug krijg of een nieuwe telefoon. Dit moet nu echt snel opgelost worden want wacht al een week of 3. Terwijl mij elke keer gezegd is 5 werkdagen. Schandalig

Hoi @M12345, welkom hier. 

Ik kan mij goed voorstellen dat je graag wilt weten waar je aan toe bent. Je hebt het toestel dus teruggestuurd. Zie je in de track en trace dat deze weer door ons ontvangen is? 

Zo ja dan moet het verwerkt worden. Dit is normaal binnen twee weken. Dan heb je ook jouw geld terug. Dat is dus nog niet het geval begrijp ik. 

Kun je jouw profiel van gegevens voorzien inclusief track en trace en postcode retouradres. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan duik ik er eens in. 


Ik heb inmiddels een andere ontvangen na ruim 3 weken. Klachtenservice heeft met mij contact opgenomen en ik zou nog iets van een vergoeding krijgen kan je dit misschien voor me nakijken want heb niks ontvangen?

Dank je wel


Fijn dat het opgelost is. Vergoeding krijg je altijd op de eerstvolgende factuur. Niet apart. Dus hou die goed in de gaten. Staat er op de eerstvolgende factuur geen vergoeding, dan hoor ik dat graag.Â