Skip to main content

We reden langs het strand op corfu wat tegenover albanie ligt openees kregen we allebei een sms dat all onze data is verbruikt en we 60 euro ervoor moeten betalen gelijk gebelt met kpn zeide dat als we de factuur hadden even moesten bellen en dat het opgelost werd nu dus contact gehad met kpn en zeggen dat ze niks kunnen doen we gewoon moeten betalen belachelijk !  We hebben alles via kpn lopen maar gaan aan het einde van contract met alles overstappen en weg bij jullie 

Blijkbaar hebben de toestellen verbindinger gemaakt met een Albanese provider. In grensgebieden moet je altijd heel goed opletten. Het wordt aangeraden om handmatig een Griekse provider te kiezen om dit te voorkomen. Dit is bijna bij alle providers het geval. Sms nu BESCHERMING AAN naar 1266 om jezelf daarvoor te beschermen. Hier kan je er alles over lezen.


Dat is de standaard vakantiebelasting van KPN. Dat moet zo ongeveer iedereen die naar het buitenland gaat...


Ik wil hier graag op reageren.

ik ben al 100 jaar klant bij KPN (Bijwijze van) nog nooit problemen gehad als ik op reis ging.

In juni ben ik naar Karpathos geweest , daarna een telefoon gehaald en in augustus gingen we naar Kos.

vandaag een factuur gekregen die dubbel zo hoog was 60 euro extra .

Verbruik in Turkije stond erbij.

gelijk contact opgenomen met KPN via Facebook.

En ze doen er niks aan!  Ik kan wel op z’n zachts zeggen dat ik Woest ben!  ik helaas net mijn abonnement verlengt , maar geloof me ik ben zwaar teleurgesteld in KPN wat een ongelofelijke slechte service ! Hierna ga ik overstappen .

 


Doe me een lol en sms "BESCHERMING AAN" naar 1266 zodat je in de toekomst in iedergeval niet meer voor dergelijke verrassingen zult komen te staan.


hoi wij zijn nu op Rhodos wij hebben het zelfde probleem 60 euro betalen voor Turks netwerk  mijn vrouw hetzelfde niet gewaarschuwd door kpn ik gebeld met kpn doen er totaal niets mee maar als we terug thuis zijn ga ik direct alles opzeggen van kpn telefoon internet tv en 2 mobile abonemeten schandalig van kpn makkelijk verdiend 

Mvg leo en anita 


Stuur in ieder geval een sms met de tekst "BESCHERMING AAN" naar 1266 zodat je in de toekomst niet nog een keer tegen dit zeer vervelende fenomeen aan zult lopen.


Ja dat is makkelijk achteraf zoiets verwacht je niet dat moet kpn standaard doen als je in zoeen gebied komt nu is het makelijk geld verdienen voor kpn maar goed ik regel het wel als ik thuis ben dan heeft kpn wat verdiend ik hoop dat alle mensen die dit probleem hebben met kpn direct alles opzeggen 

 

Mvg leo en anita 


Ja dat is makkelijk achteraf zoiets verwacht je niet dat moet kpn standaard doen als je in zoeen gebied komt nu is het makelijk geld verdienen voor kpn maar goed ik regel het wel als ik thuis ben dan heeft kpn wat verdiend ik hoop dat alle mensen die dit probleem hebben met kpn direct alles opzeggen 

Ik ben het volledig met je eens dat KPN de bescherming tegen dataroamingkosten buiten de EU standaard aan zou moeten zetten (opt-in). Ik pleit daar al jaren voor maar tot op heden steeds nul op rekest. De passieve houding van KPN t.a.v. dit fenomeen waar jaarlijks vele abonnees slachtoffer van worden is mij een doorn in het oog.

Lees anders ook het onderstaande topic eens.


Een tijd terug, ik meen 3 jaar geleden, waren ze bij KPN hier nog schappelijk mee. Mijn partner had precies hetzelfde probleem: we waren in Corfu en bij het strand maakt haar telefoon kort verbinding met Albanië.

Echter kregen we dat destijds verrekend met de volgende factuur. Zo te zien doen ze dat niet meer.


Ik wil m’n 60 euro terug !!! 


Dat hadden wij ook gedacht het geld terug te krijgen  maar helaas daar ik ook alles ga opzeggen van kpn dan hebben ze iets verdiend 

 

Leo en anita 


Ik wil m’n 60 euro terug !!! 

Die ga je hoe dan ook niet via het forum terugkrijgen!!!

Dien een klacht in en vecht voor wat het je waard is totdat je het teruggekregen hebt. 

Succes!


Nee dat klopt daar heb je gelijk in ik dien zeker een klacht in 

 

Leo en anita 


Nee dat klopt daar heb je gelijk in ik dien zeker een klacht in 

 

Leo en anita 

Mooi. Dan ook echt doen he. Met alleen iets zeggen of roepen kom je geen stap verder. 


Ik ga zeer zeker een klacht indienen zeker weten 

 

Leo en anita 


Alleen waar kan dat 


Bij kpn/klacht maar of je daar verder komt weet ik niet heb geprobeerd krijg je toch weer de service er aan die je terug bellen maar kunnen niets doen ja 1266 SMS met bescherming Aan ja als het telaat is dit moet kpn standaard doen ik ga dus kpn opzeggen en kijken wat ze dan doen 

Leo en anita 


Reageer