Skip to main content
Antwoord

Op zoek naar aankoopbewijs Flip 4

• November 1, 2023
  • 1 reactie
  • 10 keer bekeken

ik ben mijn aankoopbewijs kwijt. deze heb ik nodig om mijn telefoon ter reparatie aan te bieden 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @Martijnb80, welkom bij ons op het forum. Vervelend dat jouw toestel een reparatie nodig heeft! Het aankoopbewijs kan je nog terugvinden in de bestelstatus. Ook nadat de bestelling is afgerond blijft die pagina nog even beschikbaar. Ik weet niet hoe lang geleden de bestelling was. 

Is het inmiddels gelukt om het aankoopbewijs te vinden, bijvoorbeeld door ons te bellen op 0800-0402?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 6, 2023

Hoi @Martijnb80, welkom bij ons op het forum. Vervelend dat jouw toestel een reparatie nodig heeft! Het aankoopbewijs kan je nog terugvinden in de bestelstatus. Ook nadat de bestelling is afgerond blijft die pagina nog even beschikbaar. Ik weet niet hoe lang geleden de bestelling was. 

Is het inmiddels gelukt om het aankoopbewijs te vinden, bijvoorbeeld door ons te bellen op 0800-0402?