Skip to main content

Ik heb een aantal jaar een telefoon gekocht bij een abbonoment maar ik kan de factuur niet meer terug vinden

Hoi @H-Razer 

Welkom op de community van KPN.

Om meer duidelijkheid te krijgen, waar heb je toen jouw telefoon gekocht?
Online op de website van KPN?
In een KPN winkel? Of bij een andere verkoper (winkel of online)?

Want dat haal ik niet uit je gestelde vraag.
Ook niet hoeveel jaar geleden dat is geweest.

Graag wat meer informatie, zodat we je goed kunnen helpen hierbij.

Ik heb mijn telefoon in een kpn winkel gekocht in samenwerking met een abbonoment. Als ik goed zeg 2021 maar ik weet het niet zeker 

Hoi @H-Razer 

Hartelijk dank voor je snelle terugkoppeling op mijn gestelde vragen.

Het beste kun je dan even langs gaan bij de KPN Winkel, waar je toen het KPN mobiele abonnement tezamen met het toestel hebt afgesloten en gekocht.
Wellicht kan de KPN winkel medewerker deze aankoopbon, van jouw toen gekochte smartphone, uit het klanten systeem ophalen en vervolgens voor je uitprinten.

Neem wel een geldige legitimatiebewijs mee naar de winkel, want daar wordt dan om gevraagd ter verificatie.

Hi @H-Razer 

Of maak een belafspraak met de klantenservice zoals in deze link beschreven staat:

Vraag je contracten en aankoopbon op via de klantenservice

Lukt het niet via Mijn Bestelling? Je kunt ook een kopie contract of kopie aankoopbewijs opvragen via onze klantenservice. Maak hiervoor een belafspraak. We bellen je dan terug op een moment van jouw keuze.

• Alleen de contractant kan een kopie van het contract (met aankoopbon) opvragen
  • Een kopie van het contract is gratis
  • Het contract wordt verstuurd naar het contact e-mailadres
  • KPN heeft geen kopie van contracten die zijn afgesloten bij zakenpartners van KPN. De zakenpartner heeft hiervan zelf een administratie, verwijs de klant hiervoor naar de zakenpartner waar het abonnement is afgesloten

Hi @H-Razer 

Of maak een belafspraak met de klantenservice zoals in deze link beschreven staat:

Vraag je contracten en aankoopbon op via de klantenservice

Lukt het niet via Mijn Bestelling? Je kunt ook een kopie contract of kopie aankoopbewijs opvragen via onze klantenservice. Maak hiervoor een belafspraak. We bellen je dan terug op een moment van jouw keuze.

• Alleen de contractant kan een kopie van het contract (met aankoopbon) opvragen
  • Een kopie van het contract is gratis
  • Het contract wordt verstuurd naar het contact e-mailadres
  • KPN heeft geen kopie van contracten die zijn afgesloten bij zakenpartners van KPN. De zakenpartner heeft hiervan zelf een administratie, verwijs de klant hiervoor naar de zakenpartner waar het abonnement is afgesloten

Hoi @HeidiV 

Bedankt voor je mooie aanvulling op die van de mijne.
Dan is het aan TS @H-Razer de keuze voor welke optie die gaat kiezen, naar een fysieke KPN Winkel of door middel van een terugbel afspraak.

Hoi @H-Razer, welkom op onze community! Heb je de factuur nog gevonden met de tips van Michel en Heidi hierboven? Je kunt hem ook downloaden op kpn.com/orderstatus

Reageer