Skip to main content
Sinds een week heb ik ineens erg slecht bereik in huis. We hebben 2 telefoons op het KPN netwerk en beiden hebben dit probleem. Voorheen hadden we thuis gewoon alle streepjes bereik en nu slechts 1 of 2. Het lijkt bijna of 1 van de antennes in de buurt is uitgeschakeld. We hebben al twee keer gebeld met de klantenservice en 20 minuten in de wacht gestaan ok te horen m. Vervelend anders zet u de telefoon even aan en uit.
Hoi Mobiel, welkom op het forum! Jullie ervaren dit sinds een week geef je aan. Is er, voor zover je weet, in huis of in de directe omgeving iets veranderd? Telefoon herstarten helpt vaak bij problemen, maar als je dat al gedaan hebt, dan hoef je dat natuurlijk niet blijven doen.



Vul je gegevens in op je profiel, graag bij mobiel klantnummer beide 06-nummers invullen, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan ga ik dit verder voor je nakijken 🙂
Je bent niet meer teruggekomen, Mobiel. Ik ga ervan uit dat het probleem dan ook is opgelost. Mocht dat niet zo zijn, meld je alsnog weer. Dan pakken we dit verder samen op.