Skip to main content

Goeie middag, ik zit met een raar probleem namelijk het volgende, het begon een jaar geleden, door

vreemde telefoontjes van criminelen / oplichters, deze deden zich voor als de politie. ik ben alleen 

kwijt wat er door door hun werd verteld, omdat ik op hing. erna volgende vervelende app'jes en 

sms'sjes en werd door onbekende personen gebeld omdat ik hun hebt gebeld. wat niet klopte. 

zaterdag 21 oktober heb ik dan ook besloten om een ander nummer te nemen, hierop heb ik de 

klanten services van de KPN op gebeld, en werd door een vriendelijke mevrouw geholpen. 

Na het telefoontje dacht ik dat het opgelost is, echt bleek dit niet het geval, het nieuwe nummer dat

ik hebt gekregen werkt niet. hierop heb ik nogmaals naar de KPN gebeld, en werd ik weer geholpen.

en werd er geadviseerd om maandag terug te bellen. geen probleem ik kon mij telefoon gewoon

gebruiken, maar vanmiddag (zondag 22 oktober) bleek mijn data bundel, internet, niet meer te 

werken. raar, nog maar eens bellen en werd ik weer vriendelijk geholpen en bleek dat er een 

Open-orde, op mij abonnement te staan. 

Na mij weten, heb ik niks bestel of aan mij abonnement aangepast - ik ben namelijk dik tevreden 

over wat ik heb - 

 

Mij vraag is, durf iemand te zeggen wat er aan de hand kan zijn? wat de open orde is en waarom het

mij niet lukt om mij nummer te veranderen. ik zou dit graag willen. 

 

mij tweede vraag, ik zou graag de open orde als dit mogelijk is geannuleerd hebben, ik heb namelijk

niks besteld bij de KPN en ook niks aan gepast. niks aan mij abonnement aangepast 

 

mij derde vraag, ik heb vandaag een 100mb abonnement af gesloten, heeft dit nog gevolgen voor 

mij kosten? 

 

Mij laatste vraag, kan het zijn dat ik gehackt ben? ik kan ook de virusscanner van KPN niet meer 

gebruiken. 

 

dank jij wel voor de hulp, antwoord en tijd, vriendelijke groet Martin 

Goedemiddag @Martinkamphof en welkom hier op ons forum :)

Leuk dat je ons via deze weg hebt gevonden en hier je vraag stelt, kan me heel goed voorstellen dat je graag wilt weten waar je aan toe bent. We zijn inmiddels een paar dagen verder, is er nog iets in de situatie veranderd?  Mocht het probleem nog steeds spelen, laat me dit dan vooral weten. Zou je dan ook meteen je forumprofiel in willen vullen? Dan kan ik meteen je gegevens erbij pakken en vanuit daar voor je kijken. Hoor graag weer van je!