Skip to main content

Oplichting in samenwerki g met een kpn medewerker. Ik was aleen tijdje op zoek naar een nieuwe telefoon met abonnement.  Na korttijdig zoeken kwam ik er met een "vriend" althans toenmalig gedacht. Bij de kpn langs om te lijken voor een nieuwe telefoon. Het viel me gelijk op dat de vriend die ik mee nam en de kpn medewerker elkaar al kende en gelijk over vannallerlei acties en aanbiedingen in gesprek gingen. Vervolgens vind ik de samsung galaxy a22. En krijg ik te horen dat ik er ern gratis tv en of tablet bij kan krijgen nou leek mij die tablet wel handig en heb ik daar ja op gezegd wat is er nu zo erg aan een gratis tablet ten slotte. Eenmaal thuis gekomen met de nieuwe tablet en telefoon begin ik met mijn telefoon instellen eenmaal geslaagd begint al het gedoe gelijk de simkaart doet niks joehoe!.

Dus ik ga terug naar de stad samen met die "vriend" van mij waar hij vervolgens met de tablet inneens uit het oog verdwijnt. En nu heb ik hem al een hele tijd ook niet meer gezien. Gaande weg kwam ik er ook achter dat er meer kosten verbonden waren aan de tablet en mn abonnement waar ik van tevoren niks van af wist. Gelijk inde stress van de situatie probeer ik er alles aan te doen het te anuleren. Maar dat gaat niet want ik heb de tablet niet om terug te geven.

Wat miet ikdoen! Ik betaal nu 65 euro per maand voor een samsung galaxy a22 met onbeperkt internet. Iets wat ik mij eigenlijk niet kan veroorloven.

Hi @Jip Peters en welkom op het forum. Dat is geen prettige situatie. 😕 Je bent dus achtergebleven met het gevoel en het idee dat je opgelicht bent door je ‘vriend’ en de KPN medewerker in de winkel?

Allereerst, de diefstal van de tablet is niet iets waar wij iets in kunnen doen. Diefstal moet aangifte over gedaan worden, dus ik raad je aan om dit via de politie te laten doen. 

Wat je abonnement betreft, is het toestel te duur dat je erbij hebt, of het abonnement zelf? Je kunt het abonnement namelijk na de eerste maand ook verlagen. Dan kun je dus bijvoorbeeld naar een abonnement met minder GB's gaan dat goedkoper is. 🙂 Is dat een optie voor je? Voelde je je ook onder druk gezet door je vriend of door de KPN medewerker bij het afsluiten van het abonnement?