Skip to main content

Beste,

Deze maand is mijn nieuwe kpn abbonement in gegaan. Het viel mij op dat mijn overgebeleven data en belminuten sindsdien verdwenen zijn. Ik bel niet veel en zit overal op de wifi. Waar zijn na de overstap (van kpn naar kpn) mijn overgebleven data en beltegoed gebleven? 

Met vriendelijke groeten,

J.van der Wal

Nvt


Je krijgt 1x per maand de afgesproken belminuten en mobiele data toegewezen. Als je aan het eind van de maand nog wat over hebt ben je dat kwijt en begint je nieuwe periode weer met de nieuwe afgesproken bundel, is dus steeds maximaal 1 maand geldig.

Bij Telfort kon je vroeger maximaal 2 maanden meenemen, maar KPN kent dat systeem niet (meer).

@José van der Wal 


Welkom op de communiry @José van der Wal, net als N.N. heb ik het vermoeden dat je voorheen een Telfort abonnement had. Klopt dat? De Telfort abonnementen zijn met behoud van voorwaarden meegenomen naar KPN. Alles wat je bij Telfort kon, kon je daarna bij KPN ook. Het meenemen van de data was daar een van de dingen van. Als je jouw abonnement verlengd naar een nieuw KPN abonnement ga je over naar de KPN voorwaarden. Het meenemen van data en belminuten bestaat daarbij niet, en daarom is dat dan vervallen.


Reageer