Skip to main content

Hallo,

Mijn telefoon had een systeemupdate. Vervolgens werd er om de pincode van SIM1 gevraagd. Dit is 0000 maar dat werkte niet, er gebeurde niets (hiermee bedoel ik op het scherm zijn de vier bolletjes te zien van de ingevoerde cijfers). Uiteindelijk is het mij gelukt, dat hij om de puk code vroeg door reeksen cijfers in te voeren tot het maximaal invoerbare cijfers bereikt was en dit drie keer achter elkaar. De puk code heb ik via de kpn side controleert en is correct echter gebeurt er niets als ik het invoer net zoals eerder met de Pin code. De telefoon heb ik ook al meerdere keren opnieuw opgestart .

Hoe kan ik dit oplossen? Alvast bedankt

 

Hi @Ma r! Welkom op het forum. Voor we de pukcode mogen geven moeten we eerst een paar dingen doen om je identiteit te bevestigen. Dit lukt niet op het forum.

In dit geval is daarom het nodig om te bellen met 0800-0402. Laat je hier nog wel weten of die je hebben kunnen helpen?


ik heb de puk code al. hij werkt alleen niet. ik kan niet bellen, want ik kan mijn telefoon niet gebruiken.

 


Ik heb je een privébericht gestuurd. Zie graag je reactie daarop. 


Ook hier nog even. Pukcode kun je via de website opvragen. Voer je deze 10 keer fout in dan is de enige oplossing nog om een vervangende simkaart aan te vragen.Â