Skip to main content

Hallo allemaal,ook ik heb probleem met mijn multi-sim,begonnen na dat ik mijn oude simkaart veranderde in een esim,plots geen mobiel internet meer op mijn ultra watch!! Zelf de “oude multi sim” verwijderd dus dacht dan zet ik er wel een nieuwe op. Zo gezegd zo gedaan,nieuwe aangevraagd en ja op de apple watch app bij mobiel internet begon er iets te draaien het bekende radertje,maar dat radertje draait nu inmiddels al anderhalve dag,dus maar bellen en bellen en bellen met kpn klantenservice. Komt vanzelf goed meneer,ja sorry dat is geen antwoord,dus vanmorgen weer bellen en toen zei een mevouw dat ze alles kon zien wat er gedaan was maar dat dit eerst 5 dagen moet doorlópen,dus nu maar wachten en als het goed is word dit na 5 dagen opgepakt en verwerkt door de “technische diens”! Ook ik ben dus 2 keer gewoon tijdens het wachten op een andere collega tijdens bellen met klanten service gewoon vd lijn geknikkerd! 1x na 22 minuten en 1 x na 18 minuten! Heb dit ook duidelijk aangegeven,kan toch eigenlijk niet,ben al jaren vaste klant bij KPN. Volgens mij boeit dat niemand,niet echt netjes.Als ik dan alles al lees welke prblemen er zijn heb ik er een hard hoofd in dat het snel opgelost word. Jammer je bent maar een nummer!

Hallo nog even een vraag,zijn er meer mensen die na het activeren van een Esim problemen kregen met de Multi sim zodat de apple watch geen mobiel internet meer heeft?.. Ben hiervech heel benieuwd naar?


@Pukkie1234 Welkom op het forum. 

Wat lastig dat het opnieuw activeren van je multisim niet lukt. 

Ik controleer graag of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 


Hallo Rutger ik heb het forum formulier ingevuld! 


Ik ben gewoon heel benieuwd of ik met de Esim die nu in mijn iphone zit ook een Multisim kan installeren voor mijn apple watch ultra! Van de week mijn iphone en ultra watch laten checken door Apple Care maar dat is allemaal in orde dus dat kan ik uitsluiten! Ik hoop snel van jullie (kpn) wat te horen!  Mvg P.Smit


@Pukkie1234 Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik zie inderdaad dat het niet goed verloopt met het bestellen van de multisim. 

Ik heb een bericht doorgezet naar mijn collega's, zij gaan hiermee aan de slag. 

Zodra ik meer informatie heb zal ik het zo snel mogelijk delen. 


Hallo allemaal,bij deze wil ik even doorgeven dat de multisim op mijn apple watch ultra weer perfect werkt,kreeg zojuist een sms- bericht van KPN dat alles weer opnieuw ingesteld was! Soms duurt het even naar dan toch gaat het weer werken!  Mvg P.Smit

 

Admin: samengevoegd.