Skip to main content
Antwoord

Oppo besteld inclusief mooie actie maar ik wacht nu al twee weken

• November 14, 2025
  • 25 reacties
  • 401 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ruim op tijd de Oppo find x9 pro besteld bij kpn met de mega korting! Voor 21:00 besteld morgen in huis. 2 weken later nog geen telefoon gezien. Elke keer nieuwe update op de site eerst 7 november toen 12 november toen 15 november en nu weer 21 november.... Sorry maar wat een slechte service dit. Straks is de actie met gratis oordoppen en lader niet meer geldig hoe gaan jullie dit recht trekken????

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo allemaal. Ik snap heel goed dat jullie zo snel mogelijk het nieuwe toestel in gebruik willen nemen. Vanaf 21 november is het door jullie gewenste toestel weer beschikbaar. 

25 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • November 15, 2025

Heb op Tweakers gelezen dat er vandaag 336 toestellen zouden moeten komen, en de actie is verlengt tot 16 December 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • November 15, 2025

Oke ben heel benieuwd. Want had ook nog de €600,- korting en dan is het tenminste interessant. 

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • November 15, 2025

Ik zit ook te twijfelen om deze telefoon te bestellen, bij de one plus 15 krijg je nu de watch 3 kado 

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • November 15, 2025

Hier zo vrijwel het zelfde verhaal; 

9x Pro besteld op 30 okt. 
Tijdens het bestellen stond er: (was ook een rede om hem meteen te bestellen) Vandaag voor 21:00 besteld = morgen in huis! 

Echter, toen de bestelling afgerond was kreeg ik de mail dat het toestel niet op voorraad was, en dat het de 7e van November geleverd zou worden.

Toen ik contact opnam met de klantenservice kreeg ik het verhaal te horen dat het voorraadsysteem van KPN er 3 /4 uur over doet om bestellingen te verwerken in voorraadbeheer en daar word de levertijd op website op aangepast. (Ik heb de telefoon tijdens m’n nachtdienst om 05:15 besteld) 

Maar ook die datum is al vrij snel aangepast naar de 15e, en zoals eerdere zeggen; inmiddels naar de 21e. 

Vreemd dat de concurrentie van KPN wel kan bevestigen dat hun dit toestel morgen kunnen leven en KPN achter blijft in hun levering/updaten van hún voorraadkast..

In afwachting…….

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • November 15, 2025

Oke ben heel benieuwd. Want had ook nog de €600,- korting en dan is het tenminste interessant. 

Die korting was zeker interessant! Hier met je mee

besteld, rond dezelfde datum. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • November 15, 2025

Ja nu moeten we dus gewoon geduld hebben denk ik. Het staat vast dat ik de €600,- korting actie heb plus oordoppen en lader. Ik zag de OnePlus ook maar qua camera is deze niet echt denderend.

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • November 17, 2025

Zelfde hier. Zit al ruim 2 weken te wachten. Niks vanuit kpn. Toen Oppo zelf maar gemaild en die vertelde mij dat ze deze week geleverd gaan worden.

"Bedankt voor je berichtje. We verwachten dat je in de loop van volgende week ergens je toestellen gaat ontvangen." 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • November 17, 2025

Krijg net een mailtje (voor de 4e keer) helaas je bestelling is niet op voorraad. Dat tweakers verhaal klopt ook helemaal niks van. Contact gehad met kpn en die zeggen dat de levering van de Oppo heel moeizaam gaat. Waarschijnlijk hebben ze zichzelf gewoon in de vingers gesneden met die €600,- korting actie en gratis oordopjes en lader. Nu hopen ze gewoon dat sommige mensen hem alsnog annuleren. 

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • November 17, 2025

Krijg net een mailtje (voor de 4e keer) helaas je bestelling is niet op voorraad. Dat tweakers verhaal klopt ook helemaal niks van. Contact gehad met kpn en die zeggen dat de levering van de Oppo heel moeizaam gaat. Waarschijnlijk hebben ze zichzelf gewoon in de vingers gesneden met die €600,- korting actie en gratis oordopjes en lader. Nu hopen ze gewoon dat sommige mensen hem alsnog annuleren. 

Ja, ik denk idd ook dat die actie ‘teveel’ is geweest. 
Laten we hopen dat dat Oppo wel weet wanneer ze leveren 🙂. 

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • November 17, 2025

Ja, ik denk idd ook dat die actie ‘teveel’ is geweest. 
Laten we hopen dat dat Oppo wel weet wanneer ze leveren 🙂. 

Ik was zelfs naar de winkel gefietst om te vragen of dit klopte haha. Toen meteen besteld. 

Ga ervanuit dat we ze uiteindelijk krijgen want geloof niet dat ze er 10.000 verkocht hebben

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • November 17, 2025

Een antwoord van OPPO Benelux vervult me ​​met verwachting.  De klantenservice van OPPO Benelux reageerde me binnen 20 minuten, echt snel.

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • November 17, 2025

Een antwoord van OPPO Benelux vervult me ​​met verwachting.  De klantenservice van OPPO Benelux reageerde me binnen 20 minuten, echt snel.

Ja ik had ze ook al gevraagd. Kpn zegt 15 november. Ik zeg tegen die vrouw nee 21 staat er bij jullie. Nee 15 (ging 3x zo) toen zei ik, als je niet luistert dan laat maar, fijne dag.

Oppo binmen 15 min met reactie op mail. Nu hopen dat hun antwoord klopt en we zijn allemaal blij haha

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • November 17, 2025

Heeft er al iemand een goed passende beeldscherm bescherming gevonden? De meeste staan ook op niet leverbaar. 

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • November 17, 2025

Heeft er al iemand een goed passende beeldscherm bescherming gevonden? De meeste staan ook op niet leverbaar. 

it comes with a pre installed screen protector :)

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 18, 2025

Hallo allemaal. Ik snap heel goed dat jullie zo snel mogelijk het nieuwe toestel in gebruik willen nemen. Vanaf 21 november is het door jullie gewenste toestel weer beschikbaar. 

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • November 18, 2025

Dus het is zeker dat het de 21ste word verstuurd de oppo find x9 pro, want ik heb de telefoon op 2 november besteld

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • November 18, 2025

Hi everyone. I completely understand that you want to start using your new device as soon as possible. Your desired device will be available again starting November 21st. 

Sorry to throw this in english! But does that mean the phone will be shipped out on the 20th and be available to use on the 21st? or Deliveries go out on the 21st? 

It's kind of a two sided answer.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Vanaf 21 november is het toestel weer beschikbaar en zal de uitlevering starten. Zora het toestel beschikbaar is en verzonden wordt zal dit kenbaar worden gemaakt per e-mail en ook in de persoonlijke bestelpagina.

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • November 18, 2025

Vanaf 21 november is het toestel weer beschikbaar en zal de uitlevering starten. Zora het toestel beschikbaar is en verzonden wordt zal dit kenbaar worden gemaakt per e-mail en ook in de persoonlijke bestelpagina.

When this is my first contact at KPN will you ship the phone via postnl or is someone from KPN coming to my address?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

If you have ordered a complete new first contract and subscription with KPN, someone will deliver the phone to your home. To get the delivery you need to make an appointment. You can use the online status checker to make that appointment. 

The person who delivers the phone, needs to do some checks and verification at the door ​@Felix_M 

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • November 19, 2025

Hij is op voorraad. Vandaag besteld, Morgen leverbaar. Maar heb helaas nog steeds geen mail voor aflever afspraak. Een van jullie wel

Te vroeg haha mail net ontvangen 

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • November 19, 2025

Hier nog niets ontvangen helaas .

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • November 19, 2025

Ik heb nieuws! Ik heb mijn bezorgtijd al geselecteerd. Ik denk dat je binnenkort een berichtje op je telefoon krijgt!😄

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • November 19, 2025

Inmiddels het bericht ontvangen dat hij morgen geleverd wordt. 😇

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ik wens jullie allemaal veel plezier met de Oppo!Â