Skip to main content

Laat ik niet alles opschrijven maar ik wil graag dat ze me even bellen op 0049**********

Het gaat over opzeggen wegens immigratie van de volgende nummer 

06******** en 06********

ik hoop dat jullie het snel gaan doen ik ben er vandaag ook al weer veel tijd mee kwijt en ik heb zelfs vanmorgen ook weer veel euro’s moeten uitgeven omdat ik lang gebeld heb.

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

Hoi ​@landrover1960 

Welkom op de community van KPN.

Zou je zo spoedig mogelijk je mobiele telefoonnummers willen verwijderen uit je topic, de community is namelijk een openbaar medium die ook door criminelen of andere foute personen wordt bekeken.
Dit kan binnen een uur, na het plaatsen van je topic.
Klik hiervoor op de drie puntjes rechtsonderdaan, en klik vervolgens op bewerk.

Voor het opzeggen van abonnementen bij KPN bij een emigratie naar het buitenland, is een speciale pagina ingericht, hierop vindt je alle belangrijke informatie en kun je tevens de opzegging in gang zetten door middel van een online formulier.

Klik op de volgende link, en je komt direct uit op deze pagina: Emigreren naar het buitenland

Voor hulp bij het opzeggen, kun je ook even bellen met de klantenservice van KPN.

Telefoonnummers:

• Vanaf een vaste telefoonlijn: 0031-612001200
  • Vanaf een mobiele telefoon: +31-612001200

Openingstijden klantenservice:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: opzeggen en je wordt direct doorverbonden met de juiste medewerker.

Terugbel afspraak inplannen kan ook:

Klik hiervoor op de volgende link: Terugbel Verzoek inplannen

Het opzeggen van abonnementen kan helaas niet plaats vinden via de community van KPN.

Hoi Michel

Bedankt voor je bericht ik heb de tel nummers er af gehaald maar ik ben nu naar een opzegging die ik al op 10-10-2024 gedaan heb wegens immigratie al lang bezig geweest en heb zelfs vanmorgen van 10.45 gebeld en op de computer geweest.

De KPN is echt voor mij geen goed bedrijf waar je Noet uitkomt.

Ik heb die aanvraag weer gedaan voor de derde keer maar kon geen andere datum in vullen van morgen of later dus ik heb de aanvraag toen maar afgebroken .

Ik heb op 10-10-2024 al opgezegd en ik toen een bericht gehad dat ik binnen 5 dagen bericht zou krijgen maar niets.

Ik ben er echt klaar mee vandaar dat ik het op er op gezet had.

Ik kijk wel hoe het verder gaat en ik hoop dat ik niet in de problemen kom door de KPN ik heb de bank wel stop gezet .

mvg Vlieger

Hoi ​@landrover1960 

Bedankt voor je snelle terugkoppeling.

Facturen niet meer gaan betalen, of een blokkade zetten op je bankrekening is geen goed idee.
Hiermee kom je juist verder in de problemen, aangezien er dan een incassoprocedure wordt opgestart door het betalingssysteem van KPN.

Alle betalingen worden namelijk geautomatiseerd gedaan, dus als je opeens niet meer betaald of een factuur storneert ziet geen enkele medewerker dat, maar wel het systeem.
Dus mijn advies hierin is daarom ook, gewoon alle facturen te betalen.
Alles wat teveel in rekening is gebracht door KPN, krijg je namelijk gewoon weer teruggestort op je bankrekening.

Kom je er niet meer uit met de telefonische klantenservice van KPN, maak dan een officiële klacht aan voor de klachtenafdeling van KPN.
Een medewerker van deze afdeling zal dan alles opnieuw gaan beoordelen en ook uitzoeken wat er tot op heden al is gedaan met jouw opzegging wegens emigratie.
Vervolgens wordt je dan door deze medewerker teruggebeld, en wordt alles met je besproken tot een goede en passende oplossing.

Klik op de volgende link, en je komt direct uit op de online klachtenformulier: Klachtenformulier

Ja ik begrijp het maar ik heb een bank in het buiten land Duitsland en ben nu zelf weer in Spanje en met hun nieuwe tanvervaren kom ik er bij de bank er niet meer in vandaar.

bedankt voor je moeite en zal morgen vroeg wel weer gaan bellen met ze en ik ga nu dat formulier invullen wat je gestuurd hebt.

Ik ben echt niet blij met de KPN en ik begrijp niet dat je ze niet kan mailen in deze tijd.

Alles gaat normaal via de mail maar niet bij de KPN.

Bedankt voor je goede advies en ik hoop dat ik niet in de problemen kom door de KPN.

mvg Vlieger

Hoi ​@landrover1960 

Ik heb je heel graag hierbij geholpen.
En ik hoop oprecht, dat het snel voor je is opgelost en je abonnementen definitief zijn beëindigd.

Goed 👍🏻dat je in elk geval het klachtenformulier invult, dat is in deze situatie echt wel nodig.
Al blijft het uiteraard wel erg jammer, dat je dit ervoor in moet zetten.

Odido en Ziggo hebben ook geen mailadres voor hun klanten, sterker nog beide providers hebben niet eens een online klachtenformulier.

In dat opzicht heeft KPN al een grote pluspunt, want die heeft namelijk wel een online klachtenformulier voor haar klanten, maar helaas geen mailadres.

Ja bedankt voor alles ik heb net de klachtenformulier gestuurd dus even afwachten.

Waarom werk je niet bij de KPN dat zou niet slecht zijn voor hun.

Nogmaals bedankt.

mvg  Vlieger

Ja bedankt voor alles ik heb net de klachtenformulier gestuurd dus even afwachten.

Nogmaals bedankt.

mvg  Vlieger

Wij zijn te duur voor KPN 😂 goed personeel kost nou eenmaal geld...

Nogmaals bedankt.

mvg  Vlieger

Hoi ​@landrover1960 

Ik ben in het verleden al in dienst geweest bij KPN, ik werkte toen op de klantenservice en had toen dus dagelijks veel contact met de klanten.
Tegenwoordig ben ik een zeer tevreden klant bij KPN, en ben dus niet meer werkzaam bij KPN en zou het ook niet meer willen.
Ik helpt daarom nu op vrijwillige basis de mede klanten in de community, wat ik ook erg leuk vindt om te mogen doen.

Reageer