Skip to main content
Goedemiddag,



Op 20 september heb ik een sim-only opgezegd. Hiervan heb ik een bevestiging ontvangen per mail.

Ik zie echter dat het bedrag maandelijks nog steeds wordt afgeschreven, en dat het abonnement dus nog steeds loopt.



Kan dit alsnog zo snel mogelijk verwerkt worden, en het teveel betaalde bedrag gecrediteerd worden (3x 16,22)?



Alvast bedankt voor het antwoord, in de bijlage de bevestiging van de opzegging (zonder alle privacygevoelige informatie uiteraard)



Alvast bedankt,



Groet,

Rick



*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hallo @Rickb88 Ik kijk graag even met je mee. Ik heb je screenshot uit het zicht gehaald; er stond nog een mobiel nummer in. Is dat het nummer waar het om gaat? Zou je overigens nog wat aanvullende informatie in je jouw KPN Forum profiel willen zetten? Het gaat dan om de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer. Dan kan ik het één en ander inzien. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Hoi Bart,



bedankt voor je bericht. Dat is inderdaad het telefoonnummer waar het om gaat, deze heb ik nooit gebruikt.

Ik heb de aanvullende gegevens ingevuld.



Graag hoor ik of het nu gaat lukken.



Groet,

Rick
Ik denk dat ik al een vermoeden heb van wat er speelt. Het nummer dat ik zag staan in de mail die je hier als screenshot postte komt namelijk net niet overeen met het nummer dat hier staat en waar jouw abonnement op loopt. Er zijn twee cijfers omgedraaid. Ik heb het idee dat het daarop is misgelopen. Ik wil graag nog wat meer informatie van je hebben, zodat ik hier mee aan de slag kan. Reageer je op het privébericht dat ik je stuurde?
Hoi Bart_,



Het is al even stil, heb je al een oplossing?



Groet,

Rick
Het is inderdaad al even stil en dat verbaast me. Ik heb een reminder gestuurd en er zal nu snel contact met je volgen. Mijn excuses voor de vertraging.
@Rickb88 Ik begrijp dat je inmiddels contact hebt gehad en dat er een oplossing is gevonden. Laat het gerust weten als je nog vragen hebt!

Reageer