Skip to main content

Wij hebben een combi abonnement bij de KPN (TV, internet, vaste telefonie en 2 x mobiel)

Ik wil beide mobiele abonnementen van Telfort omzetten naar KPN zodat wij data kunnen delen, en een abonnement aanschaffen met onbeperkt internet en mobiel. Via de KPN app kan ik maximaal 10 GB scoren: TFT belbundel 2018 10.000/onbeperkt en niet de KPN onbeperkt.

Het lijkt erop dat ik een nieuw KPN abonnement met nieuwe sim kaarten moet afsluiten. Vraag kan ik dan wel MB’s delen en gaat er dan ook iets wijzigen in mijn TV, internet en vaste telefonie deel van mij abonnement? 

Hallo @GO053, als je de mobiele abonnementen aanpast wijzigt er niets aan jouw huidige internet en tv abonnement. 

Zeer waarschijnlijk zijn de Telfort abonnementen inmiddels buiten contract. Online kun je dan zelf jouw abonnementen verlengen via de speciale pagina. Als je verlengt naar KPN mobiele abonnementen kun je vervolgens ook onderling MB's delen. 


Inmiddels voor zowel mij als mijn vrouw een KPN mobiel abo genomen. Volgens alle berichtgeving van KPN moet alles nu goed werken. Ik heb ook MBs gedeeld met mijn vrouw. Echter in haar KPN app staan nog steeds de “Telfort” MBs vermeld. Antwoord KPN waarschijnlijk een fout in het systeem. Maw schiet zo weinig op


Jeroen_dB wat jij beschrijft hadden wij uitgevoerd.  Echter in de KPN  app van mijn vrouw staan nog steeds de “Telfort” MBs vermeld. Twee keer met KPN gesproken tot nu toe zonder resultaat. 


Zou je eens jouw forumprofiel willen invullen? Dan kan ik het abonnement er bij pakken. 


Heb ik vanochtend al gedaan, het toestel waarop de KPN app foutieve waarden geeft is het toestel van mijn vrouw, dit eindigt op 363


Vanochtend opnieuw gekeken helaas de foutieve waarden staan nog steeds vermeld


Ik heb ontdekt wat er aan de hand is @GO053. De Telfort bundels zijn nog actief. Deze bundel vervallen over 18 dagen en daarna is het abonnement dan ook daadwerkelijk een 0GB en onbeperkt bellen abonnement. Tot 8 november is er nu nog 6,6GB aan data volgens onze administratie. Voor bellen is nu ook al het onbeperkt bellen actief zie ik in de administratie. 


Blijft voor mij vreemd dat Telfort wel vervallen is op mijn 395 abo en niet op dat van mijn vrouw 363. Dit verdient absoluut niet de schoonheids prijs wij moeten nu maar afwachten of het 8 november voor haar dan wel geregeld is. Wij hebben geen enkele garantie dat het dan wel goed gaat.