Skip to main content
Beantwoord

Oude factuur opvragen (april 2022)

• April 1, 2023
  • 5 reacties
  • 204 keer bekeken

Hi, ik zou graag de factuur ontvangen van april 2022 van mijn mobiele abonnement. In MijnKPN gaat dit maar terug tot Mei 2022 vreemd genoeg terwijl er overal staat dat er 12 maanden op zou moeten staan. 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @22334455 ,

Heb je al gekeken in de MijnKPN app? Daar kan je facturen tot twintig maanden geleden ophalen. Op de website MijnKPN kom je inderdaad maar tot twaalf maanden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 1, 2023

Hallo @22334455 ,

Heb je al gekeken in de MijnKPN app? Daar kan je facturen tot twintig maanden geleden ophalen. Op de website MijnKPN kom je inderdaad maar tot twaalf maanden.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom op ons forum @22334455!

Ik zie dat je al een goede tip gekregen hebt van @Noordzee hierboven. Heb je de factuur waar je naar op zoek bent daar kunnen vinden? We horen graag of je er uit gekomen bent.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 3, 2023

Het is gelukt, dankjewel!

Ik heb dezelfde vraag maar dan voor de diensten vast internet en telefonie. Ik wil graag de factuur van januari tm april 2022 ontvangen/ downloaden. Hoe doe ik dat ? 

• April 9, 2023

Ik heb dezelfde vraag maar dan voor de diensten vast internet en telefonie. Ik wil graag de factuur van januari tm april 2022 ontvangen/ downloaden. Hoe doe ik dat ? 

Hallo @EllenXS4ALLklant via de app MijnKPN moet dat kunnen tot ongeveer 20 maanden terug.