Skip to main content

Beste Telfort/Kpn,

 

Enige tijd gelden (eind 2017) heb ik mijn mobiel abonnement opgezegd omdat ik een zakelijk nummer van mijn werk heb gekregen.
Ik zou nu toch graag weer een simonly abonnement hebben met, indien mogelijk, mijn oude nummer.

 

Zouden jullie voor mij kunnen nagaan of dit nummer (******) nog in jullie bezit is en of deze nog beschikbaar is? Of is dit op voorhand al een kansloze missie?

 

Met vriendelijke groet,

 

Koen Mulder 

Hallo @Koen Mulder , neem genoemd nummer op in je contacten op je mobiel en vernieuw je contactenlijst binnen je whatsapp.

Komt het nummer tevoorschijndan is het in gebruik of je stuurt het nummer een sms, bij een antwoord weet je genoeg, of je belt het nummer gewoon, als je iemand aan de lijn krijgt of de voicemail weet je ook genoeg.

Maar ik denk dat het nummer al weer lang vergeven is wegens een tekort aan 06 nummers.

 


Hoi Jan,

 

Zo slim was ik zelf ook wel ;)
Eerder heb ik mijn oude nummer al wel eens in een groepsapp gehad, waarbij hij nogal ongepaste berichten plaatste…..

Nu is staat hij echter niet meer in WhatsApp en kan ik hem niet bereiken. Vandaar mijn vraag!


Mocht het nummer beschikbaar zijn kunnen we dat niet aan iemand toewijzen. Dus als je weer klant wordt krijg je een willekeurig nummer.