Skip to main content

Ik kreeg vanochtend een sms dat over twee dagen mijn telefoon wordt afgesloten. Wat is precies de reden daarvan? En hoe kon ik dit oplossen?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Melaniereedijk 
Twee dagen is al snel en dit medium is nu eenmaal niet het snelste.
Beter kun je even bellen 0800 0402 tussen 09:00 en 22:00 uur.
Of chatten ook tussen 09:00 en 22:00 uur via de LiveChat functie


Klinkt niet goed!

Heb je een screenshot van het sms-je?

Staat er bij dat je een bedrag moet betalen? Klik er dan voor de zekerheid even niet op. 


Goedemorgen @Melaniereedijk, welkom op het KPN forum. Huistijger heeft gelijk, het is hier erg druk. Normaal gesproken zijn we pas na 48 uur bij je, maar gezien de aard van je bericht leek het me verstandig om hier meteen maar even te reageren.

Factuur betaald?
Wij sluiten je telefoon (en / of internet en tv) verbinding vrijwel alleen af wanneer je de facturen niet op tijd betaalt en niet reageert op onze berichten over je betaling. Herken jij je niet in het bericht? Dan is er mogelijk sprake van smishing (phishing via sms). Wees alert en ga niet zomaar akkoord met de (betaal)opdracht die je krijgt. Wees alert op valse e-mails van oplichters. Controleer altijd het e-mailadres van de afzender en de datum van het ontvangen bericht.

Inzicht in je factuur op MijnKPN
Controleer daarom altijd je betalingen goed in je MijnKPN. Je vindt er een overzicht van je facturen en of deze zijn voldaan. 

 

Heb je openstaande factu(u)r(en)?

Zie je in je MijnKPN een openstaand bedrag? Dan krijg je van ons een melding. Na een mislukte automatische incasso kun je ook via de MijnKPN app betalen. Log in op de MijnKPN app en klik op de melding die verschijnt om je factuur via iDEAL te betalen. Deze melding zie je alleen als je een gemiste automatische incasso hebt.

Als de automatische incasso niet lukt en je niet via MijnKPN betaalt ontvang je een SMS of e-mail waarmee je zelf het factuurbedrag alsnog kunt betalen. In de SMS en de e-mail hebben we een iDEAL link toegevoegd waarmee je kunt betalen. 

 


Reageer