Skip to main content

Helemaal mee eens, onzinnige sms. Kunt u het ook voor mij uitschakelen? DAnk

Vul u profiel aan, waardoor u toestemming geeft aan medewerkers om u account te bekijken en wijzigingen aan te brengen.


Beste Jeroen, waar kan ik dit wijzigen? Ik kan het namelijk niet vinden bij mn profiel / instellingen


https://forum.kpn.com/settings/profile


Hallo @Help68995! Welke SMS wil jij precies uitgeschakeld hebben? Wil jij nog even het klantnummer, jouw geboortedatum en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is, in jouw Forumprofiel invullen? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en de KPN Moderators. Geef je een seintje als dat gedaan hebt, dan kan ik voor je aan de slag!


Graag de volgende sms uitschakelen: Beste klant, vandaag start uw nieuwe maand. Uw actuele bundelstand is beschikbaar op de MijnKPN app. Groet, KPN

 

volgens mij heb ik eea bijgewerkt in mn profiel. Als dit niet is gelukt neem dan even telefonisch contact met me op

 


Ja ik weet waar ik het kan wijzigen maar niet hoe ik aan kan vinken dat jullie in mijn profiel kunnen kijken


Dank je wel voor het aanvullen van jouw gegevens. Het aan en uitzetten van deze notificaties kan via de klantenservice.
Ik heb deze SMS notificatie voor je uitgeschakeld: vanaf december hoor je deze niet meer te ontvangen. Heb je nog andere vragen, dan horen wij het graag van je! :blush: