Skip to main content

Goedemiddag,

Per begin oktober kan ik overstappen, zit nu bij Youfone met een sim only en een thuis internet abbo.

Nu zou ik graag een Iphone 15 Pro willen i.c.m. abbo, ik heb bij Youfone nagevraagd of dit mogelijk is i.c.m. verlenging van het huidige abbo en dit is niet mogelijk, dus stap ik over naar KPN.

Mijn concrete vraag:

Indien ik nu een abbo afsluit bij KPN, krijg ik dan het toestel per oktober, dus de datum dat het telefoonnummer geporteerd kan worden naar KPN of krijg ik het (simvrije) toestel al gelijk dezelfde week na aanvraag binnen?

 

 

 

 

 

Hallo @3StepsAhead 

Je kan 120 dagen voor het eind van je huidige contract overstappen naar KPN. Als je overstapt naar een abonnement met toestel krijg je het toestel direct (indien leverbaar) maar ga je pas betalen wanneer het abonnement in gaat. Dat is aansluitend aan de einddatum van het abonnement bij de oude provider. Tot die tijd stop je de simkaart van Youfone in het toestel.


Hallo Ruud,

Krijg ik dan voor het toestel al eerder een rekening of gaat dit dan ook per ingang van abonnement?

Vriendelijke groet,

Dennis 


Hallo Dennis,

Ik heb daar geen ervaring mee @3StepsAhead , maar ik dacht dat je wel direct een factuur krijgt voor de eenmalige kosten van het toestel. De maandelijkse aflossing van de toestellening begint pas bij de eerste reguliere factuur van het abonnement.


Reageer