Skip to main content

Om ook met Iwatch te kunnen bellen abonnementen van T-Mobile en KPN vergeleken en uiteindelijk vorige week voor KPN gekozen. Multisim aangezet, meteen een bevestiging ontvangen van KPN dat multisim geactiveerd is en werkt. Niet dus!

Inmiddels 5 keer met klantenservice gebeld, van het bekende kastje naar de muur gestuurd, medewerkers van klantenservice hebben zelf geen idee hoe het werkt en wat er moet gebeuren. Van klantenservice naar KPN winkel gestuurd, in winkel kunnen ze niets doen dus weer teruggestuurd naar klantenservice. Daar enkel reacties gekregen dat men voor bepaalde acties niet is geautoriseerd of dat de ‘dienst erop zit’ en 10 keer door verbonden, echt knap waardeloos en slecht allemaal. Toevallig is mijn watch standaard een cellular uitvoering maar je zal maar juist voor deze functionaliteit een duurdere uitvoering met cellular gekocht hebben, dat is dus geld weggegooid.

Door klantenservice werd wel aangegeven dat er sinds februari 2023 grote problemen zijn met multisim bij KPN, lekker hoor, het wel aan blijven bieden en verkopen alsof het wel gewoon probleemloos werkt! De facturering werkt uiteraard wel probleemloos! Inmiddels het multisim abonnement weer verwijderd en een nieuwe aangevraagd, ook zonder resultaat. Ook duizend keer Iphone en Iwatch gereset, losgekoppeld en opnieuw gekoppeld, helaas. KPN krijgt van mij nog twee (werk)dagen om het te fixen en dan is het klaar en gaan telefoon en abonnement retour. 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Vandaag gebeld door de netwerkservice van KPN en het probleem besproken en ook opgelost! Multisim werkt zoals het hoort, heel erg blij mee en dank voor de support!


Hoi @PNDR, welkom hier.

Top dat mijn collega's het al opgelost hebben. :)

Mocht je nog weer vragen krijgen, laat het dan weten.Â