Skip to main content

Ik heb een nieuw abonnement aangevraagd bij KPN inclusief telefoon. Nu is mijn nieuwe telefoon netjes bezorgd alleen zit ik al 2 dagen zonder bereik. De medewerkers van KPN vertelde mij dat dit ook nog tot vrijdag kan duren. Dit terwijl mijn oude abonnement bij Odido al per 29-10-2023 volledig is gestopt en mijn opzegtermijn ook al voorbij is. Je zou verwachten dat mijn nummer dus is vrijgegeven zoals de medewerker van Odido waarbij ik langs de winkel ging ook gezegd heeft. Echter in de KPN winkel werd mij verteld dat er echt niks is wat ik kon doen om dit te versnellen en nu zit ik dus t/m vrijdag zonder bereik. Tot nu toe heb ik ook niet echt het gevoel dat de klantenservice me serieus neemt en echt wilt helpen. Nou niet echt bepaald een warm welkom helaas. 

Goedemiddag @Luuk99, welkom op ons forum!
Dat is geen goed begin zo! Werkt alles inmiddels al?

Voor issues als deze kun je het beste bij onze telefonische collega's op 0800-0402 terecht.


Goedemiddag @Luuk99, welkom op ons forum!
Dat is geen goed begin zo! Werkt alles inmiddels al?

Voor issues als deze kun je het beste bij onze telefonische collega's op 0800-0402 terecht.

Gelukkig werkt het inmiddels wel, ik heb meerdere malen contact gehad met de helpdesk en langs geweest bij de KPN winkel maar niemand kon wat voor me regelen. Maar gelukkig na een week lang niet bereikbaar geweest zijn werkt nu alles. Inderdaad niet een lekker begin zo maar hopelijk blijft nu alles werken. 


Ah, dat scheelt. Ik neem je feedback mee!