Skip to main content
Beantwoord

Overgestapt naar KPN, maar simkaart verloren tijdens verhuizing

• February 11, 2025
  • 3 reacties
  • 43 keer bekeken

Hi!

Ik ben een paar maanden geleden van odido overgestapt naar kpn incl. Nieuw toestel. Zo gezegd zo gedaan nieuw toestel ontvangen, maar moest tot 11 februari mijn simkaart van odido gebruiken. Nu ben ik verhuisd, simkaart van kpn kwijt 🤦🏼‍♀️ en ik ben nu dus volledig onbereikbaar alleen wifi. En kpn wil alleen contact door me terug te bellen maar ik ben niet bereikbaar 😞

Helppp!

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Sanneboons ,

Het snelste heb je dan een werkend simkaartje door een bezoekje aan een KPN-winkel. Dan krijg je dat simkaartje meteen mee. Neem wel jouw ID-bewijs mee. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 11, 2025

Hallo ​@Sanneboons ,

Het snelste heb je dan een werkend simkaartje door een bezoekje aan een KPN-winkel. Dan krijg je dat simkaartje meteen mee. Neem wel jouw ID-bewijs mee. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hè dat is zuur ​@Sanneboons

Ik hoop dat je er gauw uit gekomen bent met het advies van ​@Noordzee. Dat is inderdaad de snelste optie. Alle opties om een nieuwe simkaart aan te vragen vind je hier

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 17, 2025

Hallo ​@Sanneboons ,

@Sanneboons 

Heb je al een nieuw simkaartje opgehaald?