Skip to main content
Beantwoord

Overige landen buiten de EU 25 MB bundel is binnen 1 minuut op

• February 28, 2025
  • 3 reacties
  • 81 keer bekeken

Ik zit momenteel in Qatar. Ik heb 3 maal de 25MB bundel gekocht a 15 euro. Dus dit grapje heeft al 45 euro gekost. 

Wanneer ik de bundel koop, dan krijg ik binnen 1 minuut alledrie de berichten van 50% 75% en 100%. De eerst keer kreeg ik alleen 50%.

Aangezien ik alleen reis als dame is data noodzakelijk. Hierdoor heb ik 2 uur door het donker moeten lopen, omdat ik hierdoor geen taxi kon bestellen.

Graag zie ik spoedig reactie tegenmoet.

Beste antwoord door Anonymous

Hallo ​@Nina.2000 

25MB is heel weinig data, dat kan je inderdaad binnen 1 minuut makkelijk verbruiken.

Het verbaast mij wel dat je die bundel kan bestellen voor Qatar, volgens de KPN buitenlandpagina kan je alleen nog een data bundel van 2000MB bestellen, die is voor jou dan wel een stuk voordeliger voor data:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• Antwoord
  • February 28, 2025

Hallo ​@Nina.2000 

25MB is heel weinig data, dat kan je inderdaad binnen 1 minuut makkelijk verbruiken.

Het verbaast mij wel dat je die bundel kan bestellen voor Qatar, volgens de KPN buitenlandpagina kan je alleen nog een data bundel van 2000MB bestellen, die is voor jou dan wel een stuk voordeliger voor data:

Forum|alt.badge.img+3

Sms BESCHERMING AAN naar 1266 om het peperdure buiten de bundel niet-EU dataverkeer te blokkeren.

Sms VOORDEEL DATA 2000 AAN naar 1266 om de in Qatar geldige databundel te bestellen.

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Nina.2000, 25MB data is inderdaad zo op met alles wat op internet zit tegenwoordig. De bundel die GeSp en Pieter noemen heb je denk ik meer aan. Ook kan je kijken of er een lokaal prepaid kaartje mogelijk is, dat kan ook een gunstige optie zijn.