Skip to main content

Bij het overstappen is mijn nummer niet mee gegaan naar mijn nieuwe abbonement. Alles is geactiveerd en mijn profiel bij gewerkt 

Is de overname datum al geweest? Als je naar kpn overstapt krijg je op de simkaart eerst een tijdelijk nummer. Pas na de maand opzegtermijn bij je oude provider kan kpn het nummer daar overnemen.

Procedure: 

houdt de oude simkaart (provider) in je telefoon.

op de dag dat die ermee ophoudt vervang je ‘m door de kpn kaart.

na maximaal 4 uur is je nummer over. Kan ook 4 minuten zijn.


Bedankt voor je reactie. 

Heb inmiddels ook de oude sim in me telefoon gedaan waar blijkt me oude abbonement nog actief is. Raar wel na alle berichten dat de overgangs datum 1 feb zou zijn en alle stappen gevolgd die daar bij horen. Ik nam aan dat het daardoor al is ingegaan. Misschien volgende maand. 


Hallo @Dbree, ik heb het voor je gecontroleerd en op 7 februari gaat jouw nummer over. Tot die tijd kun je nog gebruik maken van de huidige simkaart. Vanaf 7 februari kun je dan jouw KPN abonnement gaan gebruiken. 


Goedendag, mijn naam is Sem van Driel.

Afgelopen woensdag zou kpn de overstap regelen van odido naar kpn met mijn nummer behoud.

Ik heb tot dit moment nog steeds geen bereik. kan niet bellen dus ook niet naar de klantenservice en zou woensdag geregeld zijn. 

Het duurt nu wel erg lang en ik kan ook geen sms versturen of ontvangen


Vervelende situatie. 

Maar moet de hele wereld je telefoonnummer weten en je e-mail adres? @Sem van Driel  Dit is wereldwijd leesbaar.

Zet die gegevens in je profiel

https://forum.kpn.com/settings/profile

En even via de 3 puntjes onderin bovenstaande met 'bewerk’ de gegevens hierboven verwijderen.

Verder: was de Odido kaart al off line? Pas als die niet meer werkt stop je de simkaart van KPN erin.

Bellen naar kpn kan met IEDERE telefoon via 

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- op mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur

Of ga een kpn winkel binnen (adres: http://kpn.com/winkel)

Via dit forum kan het even duren, de wachtrij van de moderators is al ca. 2 dagenâ€Ĥ.