Skip to main content
grrrrr iets wat simpel zou moeten verlopen, dus niet.....



Telefonisch op 24 mei, aanvraag gedaan voor 2 nieuwe abbo inclusief nummerbehoud.

Overeengekomen geen aansluitkosten voor beide nummers

aansluitdatum 5 juli en 6 juli ( reden afloop contract Vodafone op beide nummers)



Vervolgens een email met contract details

bestelnummer 1357763332.

bestelnummer 1333026028



Uiteraard beide aansluitkosten, hoezo ???

Contact gezocht, maar geen bevestiging dat het niet in rekening wordt gebracht, staat in het systeem meneer vertrouw ons...ok



Voor tel nr eindigend op 96 , alles in orde en nieuwe simkaart vandaag in huis,

Voor tel nr eindigend op op 032, dus niet, geen nummerbehoud, afgewezen door Vodafone.

Leuk maar contract eindigt op 05-07-19



Vraag:

1) hoe zit het met mijn beloofde geen aansluitkosten voor beide nummers ( zie mijn abbo 's)

2) Via de telefoon werd de case doorgezet, reden ivm geen vrijgave van Vodafone kon geen nummerportering doorgezet worden, terwijl contract eindigt

3) mijn contract voor tel 096 eindigt op 06-07, nummer behoud aangevraagd op 24-5. Waarom wordt het nummer pas op 12-07 overgezet ? ik ga daar niet mee akkoord, ik vraag ruim voor einde nummerbehoud aan en nieuwe provider. Ik voldoe aan alle voorwaarden, en heb verzocht overgang per 05/07 en 06/07. Dit is ruim 4 weken voor de overstap.



Graag een toelichting waarom zo iets simpels toch verkeerd loopt


  • geen aansluitkostem
  • nummerbehoud niet gecapteerd terwijl contract eindigt bij Vodafone (einigend op 032)



*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.



Nummerbehoud kan enkel op door de weekse dagen en 6/7 is op een zaterdag dus dat zou dan op 8/7 moeten worden gezet vermoed ik.

Omdat een overstap echt gebonden is aan een periode.

Aansluit kosten kan zijn dat ze dat als korting terug berekenen ?

maar dat zal een moderator even moeten beantwoorden.

Eigenlijk is wel iets zo dat als men iets met je afspreekt dat ze dat ook nakomen.
Hi Maikel, welkom hier.



Ik heb je zojuist geprobeerd te bereiken, kreeg echter je voicemail. Leek me handig om even te bellen in verband met de complexiteit van je bericht. Voor nummer eindigend op 196 zie ik wel een verzoek, voor de andere niet.



Ben je vanavond nog bereikbaar? En anders woensdag? Morgen ben ik er zelf niet namelijk.



Ik hoor graag van je.
Maikel, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.