Skip to main content
Heb sinds vrijdag een nieuw telefoontoestel gekoppeld aan een KPN abonnement via Mediamarkt. Had eerst een prepaid telefoon met T-Mobile nummer. Wilde dit nummer behouden. Van het oude toestel was ik de pin en puk code kwijt. Vandaar een nieuw toestel. Het nieuwe toestel werkt niet om administratieve redenen, neem contact op met je provider zegt de lieve dame. Mijn nummer is *** en mijn nummer van de SIM is **** mijn adres is *** Hoop dat u mij verder helpen kan.



Admin: klantgegevens verwijderd i.v.m. privacy en opgeslagen in je profiel
Hallo @antinia75, welkom! Ik zie inderdaad dat je overstapt naar ons, wat leuk! Wel zie ik dat je nog 'JA' naar 6688 moet sms'en met het simkaartje van T-Mobile. Dan gaan we het proces verder in werking stellen. Pas als je een sms krijgt per welke datum je over gaat naar KPN, kan je je nieuwe KPN simkaart gebruiken. Je kunt al wel je T-Mobile sim in je nieuwe toestel plaatsen.
Dank voor de info. Helaas past de SIM kaart niet in de Nokia en in mijn oude toestel kom ik niet daar ik mijn pin en puk code kwijt ben. Wanneer het hangt omtrent mijn oude nummer geef mij dan maar een nieuw nummer, want op deze manier heb ik niets aan beide toestellen. Misschien ben ik bij u niet op de juiste plek maar kan het een totaal pakket worden. Ik heb al internet en tv van KPN.
Ik zie dat er inmiddels een nieuw nummer geregeld is voor je, heel fijn! Het nieuwe mobiele nummer heb ik geregistreerd onder je KPN Compleet huishouden. Daar krijg je nu dubbele MB's, 5 euro korting en onderling gratis bellen met het vaste telefoonnummer. Mocht ik nog iets anders voor je kunnen doen, laat je het dan weten?