Skip to main content

na vier aanvragen lukt het mij niet om een hussel abb af te sluiten. Mijn Telfort abb is verlopen en wil deze verlengen bij KPN.

iedere keer gaat het fout met eur0,01 pinnen bij ontvangst simkaart.

kpn medewerker zegt dat pinnen hoeft niet omdat u al klant hebt.(Telfort)

maar de koerier krijgt opdracht dat wel te doen en ik heb geen pas van dit rekeningnummer.

als ik een andere rekening gebruik, hoef ik ineens niet meer te pinnen. Ook wordt er iedere keer aansluitkosten betekend en als klant hoeft dat , volgens jullie ook niet.

het adres heb ik al vier keer goed aangegeven en de koerier staat iedere keer bij de overburen.

via chat werkt het niet om een simpel abb af te sluiten, maar telefonisch werkt ook niet. Laatst 1,5 uur aan de telefoon gezeten. Dit abb werd door jullie de volgendedag weer geannuleerd. Iedereen spreekt elkaar tegen en iedere keer gaat het fout.

ik denk dat ik hiermee , “kan niet waar zijn” of “Kassa” ga benaderen. Hoe moeilijk kan het zijn.

Wow, dat klinkt inderdaad niet alsof het goed loopt, Hussel. Zou je jouw profiel willen invullen en even laten weten als je het gedaan hebt? Dan gaan we kijken wat er nou aan de hand is. 


Je bent niet meer teruggekomen, HD, Ik ga ervan uit dat je het dan via andere weg hebt weten op te lossen. Zo niet, reageer alsnog en vul je profiel in. Dan kijk ik met je mee.