Skip to main content
Beantwoord

Overstap van t-mobile naar kpn

• January 29, 2021
  • 3 reacties
  • 129 keer bekeken

denizedenize
Nieuwkomer

Ik ben gisteren overgestapt van T-mobile naar kpn, mijn t-mobile abonnement loopt 4 februari af, en mijn toestel is pas leverbaar vanaf half februari (iphone 11 128gb). Nu vraag ik mij af of ik nog wel gebruik kan maken van mijn telefoonnummer na 4 februari. Ik heb geen verstand van overstappen en weet niet zo goed hoe het werkt, ik heb nummerbehoud aangevraagd maar ik moet na 4 februari natuurlijk ook bereikbaar kunnen zijn en kunnen bellen.

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @denizedenize als je op de overstapdatum niet meer kunt bellen via T-Mobile is je nummer overgezet naar KPN en kun je de sim-kaart van KPN in je toestel stoppen, daarop krijg je een SMS dat je abo is geactiveerd en werkt.

Ik heb een mail gekregen dat mijn nummer 1-03  word overgezet, ik weet dus niet wat er tussen 4 februari en 1 maart gebeurt en of ik dan wel kan bellen en gebeld worden

Hallo @denizedenize tot 1 maart is je nummer bij T-mobile dus nog actief.

Je abo bij T-Mobile loopt niet af na je verplichte contract, maar loopt stilzwijgend door voor onbepaalde tijd, dus je abo loopt tot 1 maart en dan neemt KPN het over.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• January 29, 2021

Hallo @denizedenize als je op de overstapdatum niet meer kunt bellen via T-Mobile is je nummer overgezet naar KPN en kun je de sim-kaart van KPN in je toestel stoppen, daarop krijg je een SMS dat je abo is geactiveerd en werkt.

denizedenize
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 29, 2021

Hallo @denizedenize als je op de overstapdatum niet meer kunt bellen via T-Mobile is je nummer overgezet naar KPN en kun je de sim-kaart van KPN in je toestel stoppen, daarop krijg je een SMS dat je abo is geactiveerd en werkt.

Ik heb een mail gekregen dat mijn nummer 1-03  word overgezet, ik weet dus niet wat er tussen 4 februari en 1 maart gebeurt en of ik dan wel kan bellen en gebeld worden

• Antwoord
  • January 29, 2021

Hallo @denizedenize tot 1 maart is je nummer bij T-mobile dus nog actief.

Je abo bij T-Mobile loopt niet af na je verplichte contract, maar loopt stilzwijgend door voor onbepaalde tijd, dus je abo loopt tot 1 maart en dan neemt KPN het over.

Â