Skip to main content

Ik ben gisteren overgestapt van T-mobile naar kpn, mijn t-mobile abonnement loopt 4 februari af, en mijn toestel is pas leverbaar vanaf half februari (iphone 11 128gb). Nu vraag ik mij af of ik nog wel gebruik kan maken van mijn telefoonnummer na 4 februari. Ik heb geen verstand van overstappen en weet niet zo goed hoe het werkt, ik heb nummerbehoud aangevraagd maar ik moet na 4 februari natuurlijk ook bereikbaar kunnen zijn en kunnen bellen.

Hallo @denizedenize als je op de overstapdatum niet meer kunt bellen via T-Mobile is je nummer overgezet naar KPN en kun je de sim-kaart van KPN in je toestel stoppen, daarop krijg je een SMS dat je abo is geactiveerd en werkt.

 


Hallo @denizedenize als je op de overstapdatum niet meer kunt bellen via T-Mobile is je nummer overgezet naar KPN en kun je de sim-kaart van KPN in je toestel stoppen, daarop krijg je een SMS dat je abo is geactiveerd en werkt.

 

Ik heb een mail gekregen dat mijn nummer 1-03  word overgezet, ik weet dus niet wat er tussen 4 februari en 1 maart gebeurt en of ik dan wel kan bellen en gebeld worden


Hallo @denizedenize als je op de overstapdatum niet meer kunt bellen via T-Mobile is je nummer overgezet naar KPN en kun je de sim-kaart van KPN in je toestel stoppen, daarop krijg je een SMS dat je abo is geactiveerd en werkt.

 

Ik heb een mail gekregen dat mijn nummer 1-03  word overgezet, ik weet dus niet wat er tussen 4 februari en 1 maart gebeurt en of ik dan wel kan bellen en gebeld worden

Hallo @denizedenize tot 1 maart is je nummer bij T-mobile dus nog actief.

Je abo bij T-Mobile loopt niet af na je verplichte contract, maar loopt stilzwijgend door voor onbepaalde tijd, dus je abo loopt tot 1 maart en dan neemt KPN het over.

Â