Skip to main content

Goede avond,

vandaag heb ik mijn internet, tv en twee mobiele abonnementen opgezegd en heb deze opnieuw afgesloten bij Odido. Zeker niet uit onvrede, maar uit kostenoverwegingen en omdat de voorwaarden voor de mobiele abo’s voor mij handiger zijn ( m’n bellen in het. Buitenland).

op 26 oktober heb ik de opzegging gedaan, echter krijg ik bericht dat de datum van de overstap op 2 december is (064*******) en de andere op 5 december (065**********)

normaliter geen probleem, echter, wij vertrekken op 1 december naar Amerika en willen dan graag dat de nummers gebruikt kunnen worden.

ik weet niet waarom het langer dan een maand duurt voor de overstap, maar ik ben er van overtuigd dat dit vanuit KPN correct is.

ik wil echter vragen of KPN coulance wil toepassen en de nummers iets eerder kan overdragen.

 

ik hoor graag van u.

 

vriendelijke groet,

 

theo Peekel

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Waarschijnlijk lopen de abonnementen dus respectievelijk tot en met 1 december en 4 december. 

Daarom duurt het dus langer dan een maand. 

ik wil echter vragen of KPN coulance wil toepassen en de nummers iets eerder kan overdragen.

De enige reden voor kosteloos vrijgegeven is geen ontvangst in je woonplaats. 

Een vakantie is dat niet. 

Dan is afkopen de enige optie. Dat is alle resterende maanden + € 25 administratie kosten. Per nummer. 

Heb je bij Odido 1 of 2x unlimited plus danwel premium genomen? Met VS erin.

Beste optie is de Odido kaarten mee nemen naar VS. Zodra de kpn kaarten niet meer werken ze wisselen voor de Odido. Bij de een net wat eerder dan de andere. 


@Overstapdatum bij opzegging Hi en welkom op ons forum.

Ik hoop dat het antwoord van @PeterG je op weg geholpen heeft. Als je toch wilt weten wat de mogelijkheden zijn m.b.t het eerder opzeggen, bel dan even met onze klantenservice op 0800-0402. Onze afdeling die over de opzeggingen gaat helpt je dan verder en nemen de opties met je door.