Graag contact met medewerker
Â
Graag contact met medewerker
Â
Mijn overstap datum klopt niet voor mijn telefoon. Zou het fijn vinden om even whatsapp contact te hebben
Beste ​
https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community
Succes
Ik zit in het buitenland en zou het fijn vinden als iemand mij even appt op mijn mobiele nummer om het te regelen. Anders gaat je heel veel problemen opleveren en geen fijne start van de nieuwe overstap
En heb geen facebook
Helaas is dat niet de manier waarop er contact opgenomen kan worden.
Enkel de manieren die genoemd zijn.
Wanneer is de overstap datum?
17 januari. Maar moet zijn 22 januari.
Ik heb nu nog een uur internet daarna ben ik niet meer bereikbaar. Dan zit ik ver weg waar kosten voor bellen heel hoog is. Ook hier waar ik nu zit zijn bel kosten hoog.
Beste ​
Vanuit het buitenland kun je bellen via +31612001200
Succes.
Â
Als jullie zeggen dat mijn kosten vergoed worden om met jullie te bellen dan is dat prima.
Maar een uitzondering maken op een fout die door jullie is gemaakt moet mogelijk zijn lijkt mij
Als ik jullie bel kost het mij 3,75 p.m hebben jullie anders een email adres dat ik kan mailen?
KPN kun je niet mailen ​
Als jullie zeggen dat mijn kosten vergoed worden om met jullie te bellen dan is dat prima.
Maar een uitzondering maken op een fout die door jullie is gemaakt moet mogelijk zijn lijkt mij
Wij zijn net als jij klant en kunnen dus dit soort dingen niet toezeggen.
Vraag mij af hoe de datum dan is ontstaan omdat je bij overstappen dit zelf moet invullen en dat wordt dan overgenomen.
Hoi ​
Zoals hierboven al is aangegeven, is het niet mogelijk om contact met ons te hebben via Whatsapp, het spijt me. Net als ​
Beste ​
Ik neem aan dat het hier een verandering van mobiele provider betreft NAAR KPN.
Als u buiten de EU bent en u uw nieuwe KPN sim kaart in uw mobiel plaatst, verbrandt u mogelijk binnen luttele seconden EUR 60,50 aan buiten de bundel niet-EU dataverkeer.
Zorg van tevoren dat mobiele data en data roaming van uw KPN sim dan UIT staan.
Zodra uw KPN sim actief wordt, sms dan BESCHERMING AAN naar 1266 om buiten de bundel niet-EU dataverkeer te blokkeren. Er moet een bevestigings-sms vanaf 1200/KPN komen.
Bestel dan zonodig een KPN bel/sms/data bundel voor het juiste niet-EU land en zet mobiele data en data roaming weer aan.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.