Skip to main content

Vorige week mijn verlenging aangevraagd bij kpn. Bij mijn huidige provider mocht ik overstappen dus telefonisch contact gehad met kpn. Abonnement incl telefoon afgeslotenĀ en bij het eerste mailtje klopte er al niks van de gegevens. Weer gebeld, gegevens gewijzigd. Dag erna blijkt dat alsnog het rekeningnummer niet klopt. Dit alles weer telefonisch gewijzigd. Een paar dagen geleden een mail gehad dat mijn nummerbehoud niet ging lukken en maar weer telefonisch contact gezocht met kpn. Och mevrouw geen probleem. Dan belt u over een maandje gewoon terug. Telefoon kunt u houden maar we krijgen het nummerbehoud niet doorgezet. Oke prima, dus ik ga nu nog niet betalen? Nee mevrouw. Nu krijg ik deze morgen weer een mail dat mijn nummerbehoud is afgewezen en ik per ingang van vorige week voor mijn 'nieuwe' abonnement ga betalen. Weer telefonisch contact gehad met kpn en nu word dit contract geschrapt,telefoon word terug gestuurd om na dit alles weer een nieuw abonnement af te kunnen sluiten? De zoveelste slechte ervaring met kpn dus ik blijf fijn bij het vertrouwde!Ā 

Ā 

Het verdient allemaal geen schoonheidsprijs inderdaad. Gewoon lekker blijven waar je zit. Overstappen moet je gewoon nooit doen. Het geeft altijd gedoe en het levert nagenoeg niks op.


Hoi @Jess1993Ā en welkom op het form! Wat ontzettend jammer om te lezen dat de overstap zoveel problemen met zich mee bracht.Ā :disappointed: Ik had je graag een zorgeloze overstap naar ons gegund en ik snap goed dat je na dit alles afgehaakt bent. Mocht je toch de overstap weer eens willen wagen, weet dat je van harte welkom bent! Je kunt hier ook altijd een bericht plaatsen als je tegen zaken aanloopt en dan kijken de moderators en de forumgebruikers graag met je mee. Hopelijk kunnen we na al die slechte ervaringen dan toch wat goede ervaringen toevoegen. Voor nu alvast fijne paasdagen gewenst!Ā 


@Sanne_MĀ telefoon is inmiddels retour en contract is verlengd bij een andere provider. Dank voor je bericht.


Reageer