Skip to main content

Op de site van KPN staat dat je kan overstappen vanaf 3 maand voor de einddatum van het contract. Nu zegt vodafone dat ik al met 4 maand voor de einddatum al kan overstappen. Op enkele plekken lees ik ook over 4 maand bij KPN. Nu loopt mijn contract in juli af en zou ik van vodafone nu al kunnen overstappen. Kan ik dan nu wel of niet overstappen van vodafone naar kpn zonder extra kosten? Het gaat over overstappen met nummerbehoud

Hallo @Myriamw ,

De juiste periode is 120 dagen. 

Wil je overstappen naar een mobiel abonnement van KPN en heb je nu een abonnement bij een andere provider? Dan kun je vanaf 120 dagen voor het einde van je abonnement nummerbehoud aanvragen. Dit doe je binnen het bestelproces van je nieuwe KPN abonnement.

De bron hiervan en aanvullende informatie vind je op deze website: https://www.kpn.com/prepaid/nummerbehoud.htm


Hallo @Myriamw je kunt in de regel binnen 120 dagen voor einddatum contract overstappen naar een andere provider. 

Het  nieuwe contract bij die provider gaat dan in nà afloop huidige contract bij Vodafone.

Stel je contract loopt af op 16 juli 2023, dan kun je de overstap in gaan zetten nà 16 maart 2023 en gaat je contract bij je nieuwe provider op of omstreeks 16 juli a.s. in.

 

Â