Skip to main content
Hallo,



Zou graag geen post meer ontvangen en facturen per mail. Heb dit al een keer eerder aangevraagd maar is niet goed doorgekomen want ontvang nog elke maand een brief. Alvast veel dank!



*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
Hoi @Martijnadriaan . Welkom op het forum! Je kunt het via Mijn KPN uitzetten. Bij Extra opties kies je voor Bestellen of wijzigen, dan vind je bij Overige de Papieren factuur die je kunt uitzetten. Ik heb het inmiddels al voor je gewijzigd en je zal geen factuur per post meer ontvangen Als het niet lukt, laat dan je gegevens achter op het KPN Forum profiel. Ik zal de papieren factuur dan voor jou uitzetten. Ik hoor graag van je!
Hoi Vikash, ik vind extra opties niet bij mijnKPN, maar ik begrijp dat ik geen actie meer hoef te ondernemen? Veel dank!
Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer en klantnummer. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Zodra ik je gegevens heb ontvangen zal ik de papieren factuur voor jou uitzetten.
Gedaan! Dank!
Hoi @Martijnadriaan . Welkom op het forum! Je kunt het via Mijn KPN uitzetten. Bij Extra opties kies je voor Bestellen of wijzigen, dan vind je bij Overige de Papieren factuur die je kunt uitzetten. Ik heb het inmiddels al voor je gewijzigd en je zal geen factuur per post meer ontvangen Als het niet lukt, laat dan je gegevens achter op het KPN Forum profiel. Ik zal de papieren factuur dan voor jou uitzetten. Ik hoor graag van je!

Ik heb papieren factuur uitgezet. Vanaf nu ontvang je de facturen alleen nog maar per e-mail. Graag gedaan!

Reageer