Skip to main content
Vraag

Partner heeft nog altijd extra inruilbonus niet ontvangen, wordt van kastje naar muur gestuurd

• November 16, 2025
  • 3 reacties
  • 30 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

@Recommerce Group ​@Recommerce 

ook mijn partner heeft tot op heden niks ontvangen , jullie wijzen naar ​@Denise van KPN  en die weer naar jullie. Het is echt schandalig dat ook KPN niet opkomt voor zijn klanten.

wellicht dat ik mijn contract deze maand toch maar niet verleng , geld vangen willen ze wel maar klanten bijstaan en helpen is teveel . Behalve hier reageren met automatische antwoorden natuurlijk. 

Vraag me af of dit al in de pers is geweest , zal anders een leuk onderwerp zijn 

hopelijk betalen jullie snel uit ! 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

3 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Hopeloos2.0, welkom op de KPN Community. Wel vervelend om te lezen wat de reden is dat je hier jouw vraag stelt. Voor de inruilbonus geldt in principe dat de klant contact opneemt met onze partner Recommerce. Soms is het nodig dat er extra informatie moet worden aangeleverd. Recommerce zou je hierover moeten informeren als dit nodig is. Maar je kunt het in ieder geval zelf ook controleren via de Aanvraagstatus knop in de eerste bevestigingsmail van Recommerce.

Als je niet weet wat er nog moet gebeuren om de inruilbonus te ontvangen, neem je contact met Recommerce op. Zij kunnen het je vertellen. Contact opnemen met Recommerce kan via hun online formulier: Een aanvraag indienen – Trade-in Recommerce.

En als jullie er samen écht niet uitkomen, dan kunnen wij een ticket inschieten bij Recommerce. Dit ticket kan je laten aanmaken via onze klantenservice. Dit gaat het makkelijkst via onze telefonische klantenservice. Je kunt daarvoor een belafspraak maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt. Liever niet bellen? Dan kan je ook contact opnemen via een van onze social media kanalen: InstagramFacebookMessengerBluesky of X.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 19, 2025

Goede middag Jeroen , 

mijn partner heeft recommerce meerdere keren benaderd en hun antwoord is : ga naar KPN.

het is zeer slecht dat KPN met een bedrijf als recommerce in zee gaat , het bedrijf is amper fatsoenlijk te bereiken , klanten service daar is nul. 
als ik op ander me forums kijk hebben ze bij de actie in 2023 ook al nagelaten te betalen aan klanten. Het is dan ook onbegrijpelijk dat KPN met zo’n bedrijf in zee gaat. Je verwacht van KPN toch meer zou je zeggen , helemaal dat ze op moeten komen voor de klanten. KPN mag hier best een harder standpunt in nemen maar recommerce toe. 

We gaan het nog 1x proberen maar ben bang dat je beter alvast een ticket kan aanmaken , wellicht 1 voor alle gedupeerden ipv voor 1 persoon . 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Gelukkig is er de mogelijkheid om een ticket via KPN aan te laten maken ​@Hopeloos2.0, zodat KPN voor jouw partner bezig gaat om de inruilbonus uitgekeerd te krijgen. 

Dit ticket kan je laten aanmaken via onze klantenservice. Dit gaat het makkelijkst via onze telefonische klantenservice. Je kunt daarvoor een belafspraak maken. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Liever niet bellen? Dan kan je ook contact opnemen via een van onze social media kanalen: InstagramFacebookMessengerBluesky of X.