Skip to main content
Beantwoord

Pas bij tweede keer gebeld worden komt de oproep door

• May 29, 2025
  • 2 reacties
  • 22 keer bekeken

Goedemiddag 

Ik herken dit probleem met kpn ook.  Mensen die me bellen krijgen een afsluittoon. Pas bij de tweede keer gaat hij normaal over.  
Zelf heb ik het ook met iemand die kpn heeft en ik regelmatig bel.  Opnieuw opstarten of buiten bellen heeft niet de gewenste oplossing.  
Als dit probleem aan blijft houden wil van mijn contract af en keer ik terug naar Odido.  Afgelopen jaren geen enkel probleem mee gehad.  En dit kost mij klanten bij kpn. 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door PeterG

Heb je misschien, per ongeluk, “niet storen” aan i.c.m. de functie “Bellers herhalen”?

Bellers herhalen houdt in: Sta oproepen toe wanneer deze meer dan één keer binnen 15 minuten van hetzelfde nummer worden ontvangen. (tekst letterlijk van m'n telefoon).

Want zoals je omschrijft, ​@Patrick 1974 , lijkt het hier wel érg op.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • May 29, 2025

Heb je misschien, per ongeluk, “niet storen” aan i.c.m. de functie “Bellers herhalen”?

Bellers herhalen houdt in: Sta oproepen toe wanneer deze meer dan één keer binnen 15 minuten van hetzelfde nummer worden ontvangen. (tekst letterlijk van m'n telefoon).

Want zoals je omschrijft, ​@Patrick 1974 , lijkt het hier wel érg op.

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Patrick 1974 . Welkom hier.

Zit ​@PeterG  in de buurt? Kan het daar aan liggen?