Skip to main content

Ik heb per abuis zojuist én de 500 mb maandbladen gekocht én de onbeperkt internet/30 min. Via *...#. De app deed het niet. Het was allemaal erg verwarrend.

Maar ik wil alleen de onbeperkt internet. Kan de 500 mb eraf en de aanschaf gerestitueerd worden?

Hoi @Geenideeechtniet, welkom bij ons op het forum. We kunnen een aangevraagde bundel niet uitzetten, wel kunnen we die vergoeden als die na de maand waarin deze geldig was niet is gebruikt. 

Had je ze op de 21e aangezet? Zie je ze nu wel staan in de MijnKPN app?


Leuk dit. Uiteraard wordt deze bundel juist eerst gebruikt. Nog voor de onbeperkte bundel. 

Kpn is kpn al tijden niet meer. De service is ver te zoeken. Na deze bundel maak ik een overstap.


Maar als die andere bundel niet wordt gebruikt kunnen we die alsnog vergoeden na die periode. Die optie vervalt natuurlijk niet.


Wat denk je Jasper van KPN ..... beide worden gewoon als gebruikt aangemerkt straks. Onbeperkt internet MB en 500 MB. Het zou niet moeten kunnen, maar die 500 MB staat nu nog maar op 342. 

Beide thuis aangeschaft, vlak na elkaar. Natuurlijk pakt kpn eerst gebruik op de 500 mb.

Je wordt opgelicht waar je bij staat ......


De bundel die als eerste is aangezet wordt eerst gebruikt inderdaad, dat klopt. Achteraf kunnen we kijken of die ander ongebruikt is, daar kunnen we op dit punt weinig over zeggen.


Ja, en juist die was niet nodig. Ik wilde die ander.

Normaal gesproken kun je als consument makkelijk de overeenkomst verbreken. En hier niet. Van mij mag die eerst gekochte bundel gelijk weg. Koop ik nooit, maar nu kwam ik niet in de prepaid app en onthield de verkeerde code. 

Maar goed, zoals ik al zei: kpn is niet flexibel en dus verliezen jullie een klant. Maar daar ligt kpn niet wakker van ......