Skip to main content
Beantwoord

Per ongeluk 2x extra bundel aangezet, kan ik een annuleren?

• May 29, 2026
  • 2 reacties
  • 48 keer bekeken

Omdat ik geen bevestiging kreeg heb ik per ongeluk 2x de extra bundel van 1 GB van 8.95 aangezet.

Ik wil graag 1 bundel annuleren 

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@NelH , dat gebeurt wel vaker.

Geactiveerde bundels kunnen niet direct verwijderd worden. Die blijven 31 dagen geldig.

Achteraf is voor de KPN klantenservice zichtbaar welke bundels wel en niet gebruikt zijn. Als er bundels niet gebruikt zijn, dan kunnen ze achteraf vergoed worden zo gauw ze op je factuur staan en ongebruikt verlopen zijn. Je kunt dan een belafspraak maken (rechtsonder op die pagina). 

2 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 29, 2026

Hallo ​@NelH , dat gebeurt wel vaker.

Geactiveerde bundels kunnen niet direct verwijderd worden. Die blijven 31 dagen geldig.

Achteraf is voor de KPN klantenservice zichtbaar welke bundels wel en niet gebruikt zijn. Als er bundels niet gebruikt zijn, dan kunnen ze achteraf vergoed worden zo gauw ze op je factuur staan en ongebruikt verlopen zijn. Je kunt dan een belafspraak maken (rechtsonder op die pagina). 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@NelH, goed dat je hier een topic voor aanmaakt en fijn dat je al hulp hebt gekregen. 😁

Ik sluit me aan bij het bericht van ​@RBxx. Hopelijk kun je daarmee uit de voeten!