Skip to main content

Goededag allen.

 

Vorig jaar had ik KPN opgezegd om over te stappen naar een andere provider. Puur vanwege de hoge maandelijkse kosten. De service en alles er omheen vind ik bij KPN dik voor mekaar. 
Vorig jaar werd ik gebeld door een afdeling van KPN om mij een persoonlijk aanbod te doen. Dit kwam overeen met een vorig aanbod van KPN. En ook het huidige aanbod van die desbetreffende potentiële nieuwe provider van mij. 
Het advies was ook om in vervolg eerst contact met hun op te nemen, voordat ik daadwerkelijk op zou zeggen. 
Echter, u voelt hem wel aankomen. Waar moet ik beginnen om met die partij in contact te komen.


Het advies van vorig jaar was om even contact op te nemen. (Op welke manier dan ook) En de medewerkers weten het dan wel naar de juiste afdeling door te zetten.

P.s. — Het gaat niet over de ‘overstap/opzeg’ afdeling. Maar er schijnt(tot mijn verbazing) dus nog een afdeling daarboven te staan die van financiële maandelijkse kosten mag afwijken van de huidige aanbiedingen. 

Dus bij deze; een poging tot contact met de afdeling.

in afwachting van enig reactie verblijf ik.

Mvg,

D. Rog

Hallo @Danny Rog Goeie vraag en hopelijk besluit je om te bij ons te blijven. Ik kan niet anders dan je aanraden om even contact met onze klantenservice op te nemen, via 0800-0402. Zij kunnen je doorverbinden naar de juiste afdeling. Ik hoop van harte dat het goed komt! 


Reageer