Skip to main content

Vandaag na drie dagen wachten omdat het pakketje maar niet bezorgd wordt door post nl (niet thuis, naar post nl punt, bezorging niet gelukt, morgen naar post nl punt) mijn pakketje opgehaald bij het post nl punt. Een nieuwe iPhone 12 bij verlenging van mijn abonnement. Tekenen voor ontvangst hoefde niet en de doos was beschadigd open en leeg. Heb direct een foto ervan gemaakt. Zat een zegel van post nl op met je pakketje is beschadigd we hebben het opnieuw dichtgemaakt zonder de inhoud te bekijken. Maar de doos was helemaal leeg op een brief met gefeliciteerd met je nieuwe telefoon na. 
 

KPN gebeld die gaan een onderzoek starten, krijg geen indicatie hoelang dit gaat duren. Post nl klacht ingediend en die gaan ermee aan de slag maar hier krijg ik mijn iPhone niet mee terug. Zou bevestiging op de mail krijgen van KPN maar nog niks ontvangen. Kan iemand mij hierbij helpen van @Kpn ???

 

Ik betaal namelijk vanaf mijn nieuwe abbo maar heb er niks voor gekregen?!

Ha @AnoukG, wat ontzettend rot dit 😞. Goed dat je gebeld hebt. We starten bij dit soort dingen inderdaad meteen een onderzoek. Een onderzoek kan 5 tot 30 dagen duren helaas. Ik zou je toch willen verzoeken dit af te wachten. We lossen het natuurlijk sowieso voor je op. Mocht je na deze periode niets gehoord hebben, bel dan opnieuw met 0800-0402. Mijn collega's helpen je graag!

 


Reageer